خبرگزاری کار ایران

چشم انداز کلی صنعت پتروشیمی، مثبت و رو به پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۸۱

مدیران ارشد صنعت پتروشیمی همچنین تعیین قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس کالا، براساس ارز آزاد را اقدامی مثبت و موثر در راستای افزایش عرضه محصولات این صنعت در بورس کالا و رفع برخی موانع در این زمینه دانستند.

هماهنگی با دولت درخصوص تعیین قیمت اوره و حل مشکل خوراک شرکت های پتروشیمی در جلسه مدیران صنعت پتروشیمی و هلدینگ های فعال در این حوزه با رییس سازمان بورس بررسی شد.

به گزارش ایلنا؛ در جلسه مدیران صنعت پتروشیمی و هلدینگ های فعال در این حوزه با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر مسئولان بازار سرمایه، ضمن بررسی ظرفیت های و چشم انداز صنعت پتروشیمی، دغدغه های فعالان این صنعت بررسی شد.

در این نشست که با حضور مدیران عامل بورس تهران و فرابورس در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، موضوعاتی همچون وضعیت و چشم انداز سودآوری شرکت های پتروشیمی حاضر در بورس، طرح های توسعه ای این صنعت و فرصت های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

فعالان صنعت پتروشیمی در این نشست، با بیان اینکه چشم انداز کلی صنعت پتروشیمی، مثبت و رو به پیشرفت است، افزایش شفافیت در تعامل فیمابین دولت و صنعت پتروشیمی، به منظور رفع برخی ابهامات موجود در این صنعت را خواستار شدند.

مدیران ارشد صنعت پتروشیمی همچنین تعیین قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس کالا، براساس ارز آزاد را اقدامی مثبت و موثر در راستای افزایش عرضه محصولات این صنعت در بورس کالا و رفع برخی موانع در این زمینه دانستند که در وضعیت سودآوری شرکت های پتروشیمی نیز اثرگذار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز