خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریالی:

۴۸ روستای اردستان گاز دار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۵۵

طرح گازرسانی به ۴۸ روستای بخش‌های ˈزوارهˈ و مرکزی، گازرسانی به ۳۱۸ واحد مسکونی و ۷۲ واحد صنعتی و مرغداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

استاندار اصفهان در هفته دولت با حضور در شهرستان اردستان، ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان، طرح گازرسانی به ۴۸ روستای بخش‌های ˈزوارهˈ و مرکزی، گازرسانی به ۳۱۸ واحد مسکونی و ۷۲ واحد صنعتی و مرغداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال را راه اندازی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این مراسم استاندار اصفهان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، امنیت و اقتصاد کشور، شرکت گاز را یکی از دستگاه‌های اجرایی فعال و خدمتگزار در سطح استان برشمرد و گفت: با تلاش و همت شبانه روزی این شرکت در حال حاضر ۹۹.۴ درصد از جمعیت استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

رسول زرگرپور اظهار داشت: این شرکت سالانه حدود ۱۶ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی را در سطح استان توزیع می‌کند و از این حیثرتبه نخست کشور را دارد.

وی نقش گاز را در توسعه اقتصادی استان بسیار مهم ومحوری برشمرد و اذعان داشت: بحمداله با اتمام پروژه‌های گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، فعالیت این شرکت بر بخش صنعت و بهره‌مندی کلیه واحدهای صنعتی از این نعمت پاک متمرکز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: درحال حاضر یک میلیون و ۵۱۶ هزار مشترک در استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

سعید مومنی درخصوص آخرین وضعیت گازرسانی درسطح استان با اشاره به مساحت ۱۰۷هزارکیلومتری استان اصفهان و جمعیت ۶.۵ درصدی آن نسبت به کل کشور، سهم گازرسانی این استان را با توجه به جمعیت کشور بالغ بر ۸.۳ درصدانشعابات، ۱۰.۱درصد فروش گاز، ۸.۱ درصد شبکه‌ها، ۸ درصد روستا‌ها ی تحت پوشش و ۱۰.۶ درصد شهرهای کشور دانست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر۴۶ درصد گاز در بخش صنعت، ۲۶ درصد در بخش خانگی، ۱۵درصد نیروگاه‌ها، ۶درصد پالایشگاه‌ها، ۴درصد بخش تجاری و۳درصد در بخش حمل و نقل استان به مصرف می‌رسد.

مومنی در رابطه با پروژه‌های گازرسانی در شهرستان اردستان گفت: این پروژه‌ها با هزینهٔ بالغ بر ۱۶۰هزار میلیون ریال به بهره برداری رسیده که بیش از ۲هزار و ۵۰۰ خانوار ازگاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی اجرای ۳۴۰ کیلومترشبکه تغذیه و توزیع، ۲هزار و۳۰۰ انشعاب، راه اندازی ۴ ایستگاه تقلیل فشارCGS، ۱۰ ایستگاه تقلیل TBSو۲ ایستگاه حفاظت از زنگCPS را از شاخص‌های اجرایی این پروژه عنوان کرد.

زرگرپور همچنین از طرح اجرایی و ورودی شهر اردستان بازدید نمود و ورودی و پارک شهدای قهساره را افتتاح کرد.

در این بازدید کارخانه خوراک طیور چکاوک دانه زواره که توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداثشده است به بهره بداری رسید..

حفر، تجهیز و بهره برداری از چاه جدید در اردستان با هدف افزایش ظرفیت آبرسانی به این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و همچنین اجرای شبکهٔ توزیع و نصب انشعاب آب فاز ۲ مسکن مهر زواره با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال با هدف خدمت رسانی به مشترکین مسکن مهر این شهر، از دیگر طرحهایی بودکه با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز