خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

واردات؛ مشکل کم آبی تهران را حل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۷۲

علاج مشکل کم آبی تهران واردات نیست سیاست وزارت نیرو افزایش کارخانجات تهیه آب بسته بندی است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: علاج مشکل کم آبی تهران واردات نیست سیاست وزارت نیرو افزایش کارخانجات تهیه آب بسته بندی است.

خسرو ارتقایی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به اینکه وضعیت آب تهران باید به چه مرحله‌ای برسد که واردات آب داشته باشیم، گفت: واردات آب برای استان‌های مرزی مثل خراسان مناسب است و برای تهران موضوعیت ندارد.

وی افزود: یکی از نسخه‌های علاج برای آب شرب تهران افزایش کارخانه‌های آب بسته بندی بوده و سیاست وزارت نیرو نیز بر همین اصل استوار است.

ارتقایی خاطرنشان کرد: اگر آب بسته بندی زیاد شود زمانی که کیفیت شبکه آب پایین آمده و مطلوب نباشد و یا حوادثی رخ دهد و یا در شرایط بحران و خشکسالی می‌توان از آن استفاده کرد.

وی یادآور شد: اگر بتوانیم آب معدنی را به قیمت ارزان داشته باشیم می‌توانیم از آن در سال‌های خشک و یا رشد میزان مصرف استفاده کنیم البته این مسئله در حد ایده است و باید بررسی شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه واردات آب برای تهران محلی از اعراب ندارد، گفت: در اطراف تهران چشمه‌های فراوانی وجود دارد که می‌توان برای بسته بندی آب از آن‌ها استفاده کرد ضمن اینکه راه‌های ارزان تری نیز به جای واردات برای تامین آب شرب تهران داریم که از جمله آن‌ها سامانه لار به کلان است که ۳۰ کیلومتر تونل می‌خواهد و یا سامانه ارتفاعات ۳ هزار چالوس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز