خبرگزاری کار ایران

تحریم جدید دو شرکت را از ادامه همکاری نفتی با ایران بازداشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۳۵

دولت آمریکا روز جمعه(۷ شهریور) با بی اعتنایی به توافق موقت هسته ای، افراد، شرکتها، بانکها و خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی جدیدی را به فهرست تحریم ایران اضافه کرد.

تحریم جدید دو شرکت را از ادامه همکاری نفتی با ایران بازداشت.

به گزارش ایلنا، مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت، تحریم جدید علیه ایران را خلاف توافق ژنو دانست و گفت: اکنون دو شرکت به دلیل همکاری با ایران در زمینه فروش میعانات گازی به لیست تحریم‌ها افزوده شدند.

محسن قمصری با اشاره به این که شرکت " فایلاکا پترولیوم " طی هفته گذشته ایران را در جریان فشارهای آمریکا قرارداده بود، اظهار کرد: با تحریم این شرکت، آمریکا توافق ژنو را رسما نقض کرده است.

وی با یادآوری این که میعانات گازی ایران پیشتر نیز در فهرست تحریم بوده است، تصریح کرد: ایران طبق روال معمول به کار خود در زمینه فروش نفت و میعانات گازی ادامه می دهد، اگرچه کمی با مشکل مواجه می شود.

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا روز جمعه(۷ شهریور) با بی اعتنایی به توافق موقت هسته ای، افراد، شرکتها، بانکها و خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی جدیدی را به فهرست تحریم ایران اضافه کرد.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران درباره کاهش صادرات نفت خام به ژاپن نیز گفت: میزان صادرات نفت ایران به کشورهای متقاضی در فصلهای مختلف سال با توجه به شرایط آب و هوایی(هر یک از کشورهای وارد کننده) متفاوت است و بر این اساس پالایشگرها مقادیر مختلفی برای صادرات نفت از ایران تقاضا می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز