خبرگزاری کار ایران

نفت با ۹ سنت افزایش ۱۰۰.۰۸ دلار معامله شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۱۴

هر بشکه سبد نفتی اوپک پس از سپری کردن ۱۲ روز با قیمتی زیر ۱۰۰ دلار، روز چهارشنبه ۱۰۰.۰۶ دلار در هر بشکه فروخته شد اما مجددا کمتر از ۱۰۰ دلار معامله شد تا اینکه روز دوشنبه به ۱۰۰.۰۸ دلار در هر بشکه رسید.

هر بشکه نفت با ۹ سنت افزایش ۱۰۰.۰۸ دلار معامله شد.

به گزارش ایلنا، سازمان کشورهای تولید و صادرکننده نفت اوپک، در آخرین به‌روز رسانی سایت خود اعلام کرد: هر بشکه سبد نفتی این سازمان روز دوشنبه با ۹ سنت افزایش نسبت به روز جمعه ۱۰۰.۰۸ دلار معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر بشکه سبد نفتی اوپک پس از سپری کردن ۱۲ روز با قیمتی زیر ۱۰۰ دلار، روز چهارشنبه ۱۰۰.۰۶ دلار در هر بشکه فروخته شد اما مجددا کمتر از ۱۰۰ دلار معامله شد تا اینکه روز دوشنبه به ۱۰۰.۰۸ دلار در هر بشکه رسید.

هر بشکه سبد نفتی اوپک از روز جمعه ۲۴ مرداد ماه(۱۵ آگوست) برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ به کمتر از ۱۰۰ دلار در هر بشکه رسید و به این ترتیب رکورد کاهش قیمت از ابتدای امسال را شکست، اما روز سه‌شنبه(۱۹ آگوست) با کاهش بیشتری روبرو شد و بار دیگر این رکورد را شکست و بشکه‌ای ۹۸.۹۳ دلار معامله شد.

قیمت سبد نفتی اوپک به علت تنش‌ ژئوپلتیکی در ۱۹ ماه ژوئن به بالاترین رقم در سال جاری برابر با ۱۱۰.۲۶ دلار رسیده بود به این ترتیب در بیش از ۲ و نیم ماه گذشته ۱۰.۱۸ دلار از ارزش خود را از دست داده است.

قیمت نفت برنت پس از کاهش حدود ۱۵ دلاری در بیش از ۲ ماه گذشته و رسیدن به ۱۰۱ دلار در هر بشکه، از نیمه آگوست روند افزایشی به خود گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز