خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان تهران؛

بنزین توزیع شده در تهران پاک است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۲۰

بنزینی که در شهر تهران توزیع می شود بنزین پاک است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان تهران گفت: متوسط توزیع روزانه بنزین ۲.۴ میلیون متر مکعب است و همچنین توزیع نفت وگاز در پنج ماه نخست امسال یک میلیارد و ۱۱۲میلیون لیتر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی عابدینی در نشست خبری متوسط روزانه عرضه بنزین در پنج ماه نخست سال جاری را ۱۳ میلیون اعلام کرد و گفت: این درحالی است که عرضه بنزین روزانه شهریورماه ۱۴میلیون و ۵۳۰ هزار لیتر بوده است که در ماه جاری روزانه رشد یک ونیم لیتری داشته ایم.

وی افزود: متوسط توزیع روزانه بنزین ۲.۴ میلیون متر مکعب بوده است و همچنین توزیع نفت وگاز در پنج ماه نخست امسال یک میلیارد و ۱۱۲میلیون لیتر بوده است.

عابدینی در خصوص کیفیت بنزین عرضه شده در جایگاهها، گفت: در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی واحدی به نام مهندسی فرآورده ها داریم که یکی از ماموریتهای این واحد بازدید از جایگاهها و کنترل کیفیت بنزین عرضه شده در آنها است.

مدیر شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی استان تهران افزود: این بازدید هفته ای یکبار در سطح تهران انجام می شود. همچنین هر هفته قبل از بارگیری و بعد از بارگیری آزمایش کنترل کیفیت انجام می شود و چنانچه با استانداردها همگن باشند به آنها اجازه حرکت داده خواهد شد.

عابدینی با بیان این مطلب که ۹۷ درصد بنزین کشور تولید داخل است، افزود: بنزینی که در شهر تهران توزیع می شود، بنزین پاک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز