خبرگزاری کار ایران

قیمت نفت با ۶۳سنت کاهش به کمتر از ۹۸ دلار رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۶۱

در آستانه انتشار آمارهای میزان تولید چین، قیمت نفت برنت امروز برای سومین بار در ۴ روز گذشته کاهش یافت. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز در بازار نیویورک کاهش یافت.

قیمت نفت در معاملات امروز بازار جهانی ۶۳ سنت کاهش یافت و به ۹۷ دلار و ۷۶ سنت در هر بشکه رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ، در آستانه انتشار آمارهای میزان تولید چین، قیمت نفت برنت امروز برای سومین بار در ۴ روز گذشته کاهش یافت. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز در بازار نیویورک کاهش یافت.

تحقیق انجام شده قبل از انتشار آمار رسمی اچ اس بی سی در روز سه شنبه، نشان می دهد که شاخص تولیدات کارخانه ای چین احتمالا در ماه سپتامبر به ۵۰ کاهش یافته است. این رقم در ماه اوت ۵۰.۲ بود. شرکت ملی نفت لیبی نیز اعلام کرد پس از کاهش تولید در میدان نفتی شراره، این کشور روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت تولید می کند.

ریک اسپونر، تحلیلگر بازار نفت در این باره اظهار داشت: «به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی چین، روند تا حدی کاهشی در چشم انداز بازار نفت دیده می شود.» وی افزود: «اخیرا خبرها به صورت یکدست منفی بوده اند.»

بر اساس این گزارش، قیمت نفت برنت برای تحویل در ماه نوامبر امروز با ۶۳ سنت کاهش به ۹۷ دلار و ۷۶ سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه اکتبر نیز امروز با ۴۲ سنت کاهش به ۹۱ دلار و ۹۹ سنت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز