خبرگزاری کار ایران

فعال شدن یکهزار حلقه چاه نفتی غیر فعال را در غرب ونزوئلا

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۵۶

مدیرعامل شرکت دولتی پترولئوس دو ونزوئلا(پی دی وی اس ای) اعلام کرد که قرار است در یک پروزه آزمایشی یکهزار حلقه چاه نفتی غیر فعال را در غرب ونزوئلا فعال کند.

مدیرعامل جدید شرکت نفت دولتی ونزوئلا معتقد است راه اندازی یکهزار چاه بالغ نفتی این کشور می تواند تولید نفت ونزوئلا را تا ٧٠ هزار بشکه در روز افزایش دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی الیونیورسال از ونزوئلا، اولوژیو دلپینو، مدیرعامل شرکت دولتی پترولئوس دو ونزوئلا(پی دی وی اس ای) اعلام کرد که قرار است در یک پروزه آزمایشی یکهزار حلقه چاه نفتی غیر فعال را در غرب ونزوئلا فعال کند.

به گفته دلپینو، این اقدام در جهت افزایش تولید نفت ونزوئلا که یکی از اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) در آمریکای جنوبی است.

در بیانیه شرکت دولتی پی دی وی اس ای آمده است: با انجام این پروژه نزدیک به یکهزار حلقه چاه برای فعال سازی مجدد انتخاب شده اند که تولید خود را از سر می گیرند، انتظار می رود تولید نفت کشور ۶٠ تا ٧٠ هزار بشکه در روز افزایش یابد.

مدیر عامل این شرکت ونزوئلایی افزود: ما ظرفیت تولید بسیار بالایی داریم که به دلیل عمر زیاد ذخایر نفتی و ویژگیهای دیگر آنها، معوق مانده است و به همین خاطر نیاز است همه تلاش خود را برای راه اندازی دوباره این چاهها در کوتاه ترین زمان ممکن بکنیم.

در حال حاضر تولید نفت شرکت دولتی پی دی وی اس ای ونزوئلا روزانه دو میلیون و ٩٠٠ هزار بشکه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز