خبرگزاری کار ایران

عرضه بنزین یورو ۴ در اصفهان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۲۱

توزیع بنزین یورو ۴ و نفت گاز با گوگرد کمتر از ٥٠ppm(در سطح استاندارد یورو ۴) در کلانشهر اصفهان با انجام چند تغییر نرم افزاری در مجتمع بنزین سازی این پالایشگاه، با موفقیت آغاز شد.

توزیع بنزین یورو ۴ و گازوییل با گوگرد کمتر از ٥٠ppm در اصفهان، به طور رسمی با حضور معاون وزیر در امور پالایش و پخش و برخی مقامهای استانی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، توزیع بنزین یورو ۴ و نفت گاز با گوگرد کمتر از ٥٠ppm(در سطح استاندارد یورو ۴) در کلانشهر اصفهان با انجام چند تغییر نرم افزاری در مجتمع بنزین سازی این پالایشگاه، با موفقیت آغاز شد.

قرار است بیش از ٢ میلیون لیتر بنزین یورو ۴، همچنین ٢ میلیون لیتر نفت گاز در حد استاندارد یورو ۴(گوگرد کمتر از ٥٠ppm) در پالایشگاه اصفهان تولید و در شهر اصفهان توزیع شود.

به منظور تولید بنزین یورو ۴ در این پالایشگاه، علاوه بر تغییر در عملکرد مجتمع بنزین سازی این شرکت، در عملکرد واحد هایی که خوراک این مجتمع را نیز تامین می کنند(واحد آیزوماکس و…) تغییراتی ایجاد شده است؛ این تغییرات که به دست کارشناسان و متخصصان شرکت صورت گرفته اکنون به بار نشسته و آزمایش شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز پیشتر در این باره گفته بود: هم اکنون نیاز روزانه شهر اصفهان به بنزین یورو ۴ حدود سه میلیون لیتر است، حدود ٢, ٢ میلیون لیتر از این نیاز توسط پالایشگاه اصفهان تولید و مابقی آن از طریق شرکت ملی پالایش و پخش مدیریت و تامین می شود.

مراسم رسمی تولید بنزین یورو ۴ در پالایشگاه اصفهان، امروز(چهارشنبه) با حضور عباس کاظمی معاون وزیر نفت، شاهرخ خسروانی معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، لطفعلی چاووشی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان و برخی از مسئولان استانی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز