خبرگزاری کار ایران

توسط ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی:

طرحهای زیست‌فناوری نفت حمایت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۵۶

کارگروه ویژه توسعه زیست‌فناوری نفت ستاد توسعه زیست‌فناوری، از شرکتهای دانش‌بنیان که فعالیت تولیدی، خدماتی و یا اجرای فرایند در مقیاس صنعتی دارند حمایت می‌کند.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری طی فراخوانی اعلام کرد از طرحهای شرکتهای دانش‌بنیان در حوزه زیست‌فناوری نفت حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، کارگروه ویژه توسعه زیست‌فناوری نفت ستاد توسعه زیست‌فناوری، از شرکتهای دانش‌بنیان که فعالیت تولیدی، خدماتی و یا اجرای فرایند در مقیاس صنعتی دارند حمایت می‌کند.

این حمایتها از فعالیت شرکتهای دانش بنیان در حوزه تولید فراورده‌های زیستی مورد نیاز صنعت نفت مانند صمغ زانتان، امولسیفایر و دامولسیفایر زیستی بایولوبریکانت، توسعه و اجرای فرایندگوگردزدایی زیستی از گازها حذف ترکیبات گوگردی مانند سولفید هیدروژن و اکسیدهای سولفور از گاز طبیعی یا گازهای خروجی صنایع، زیست پالایی محیطهای آلوده به ترکیبات نفتی، تصفیه زیستی پسابهای ویژه صنعت نفت و حفاظت صنعتی به روش زیستی و کنترل عوامل زیستی مخرب صورت می‌گیرد.

در این فراخوان آمده است، طرحهای ارسالی باید مبتنی بر فناوریهای زیستی باشد، منجر به یک محصول مشخص(کالا یا خدمات) شود و از طریق شرکت یا شرکت­های خصوصی پیشنهاد شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از طرحهای منتخب شامل معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی، ارائه مشاوره تخصصی و تسهیل ارتباط با شرکت­های تابعه وزارت نفت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای ٨٣٥٣٢٣٥٩ - ٠٢١ تماس گرفته و یا درخواست خود را به آدرس الکترونیکی Petrobiotech @ biodc. isti. ir ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز