خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ملی حفاری:

چیزی در مورد گم شدن دکل نشنیده‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۹۸

امکان گم شدن دکل وجود ندارد ممکن است پول داده باشند و دکل را تحویل نگرفته باشند.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری: چیزی در مورد گم شدن دکل نشنیده‌ام.

حیدر بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص سرانجام دکلی که گفته می‌شود گم شده، گفت: این دکل هیچ ارتباطی با شرکت ملی حفاری حفاری ندارد و اساسا ما چیزی در زمینه گم شدن دکل حفاری نشنیده‌ایم.

وی در ادامه گم شدن دکل در شرکت ملی حفاری را تکذیب کرد و افزود: در حال حاضر ۷۰ دکل در این شرکت فعال است.
بهمنی تصریح کرد: دکل‌های شرکت ملی حفاری یا ساخت داخل و یا امریکایی، چینی و اروپایی هستند و هیچکدام نیز به لحاظ کیفیت و کارایی مشکلی ندارند.

امکان گم شدن دکل وجود ندارد

در ادامه حمید حسینی عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی نیز گفت: امکان گم شدن دکل وجود ندارد ممکن است پول داده باشند و دکل را تحویل نگرفته باشند.

وی افزود: این دکل در سال ۹۰ از ترکیه خریداری شده و تاکنون هیچ کس از آن اطلاعی ندارد.

گفتنی است؛ نادر قاضی پورعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته است: برخی اخبار از فعالیت دکل نفتی به نام «دین» در یکی از کشورهای همسایه حکایت می‌کند.

وی تصریح کرده است: برای شفاف شدن موضوع مفقودی دکل نفتی نامه‌ای با امضای ۱۰ نماینده مجلس تدوین شده که این نامه به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده و هیات رئیسه، رئیس کمیسیون انرژی را مامور به بررسی این موضوع کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شده در حال جمع‌آوری اطلاعات درخصوص خبر مفقود شدن دکل نفتی از وزارت نفت و شرکت تاسیسات دریایی هستیم.

یادآور می‌شود؛ دکل موسوم به گم شده در زمان دولت دهم با ۸۰ میلیون دلار از کشور ترکیه خریداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز