خبرگزاری کار ایران

در آبفای خدابنده محقق شد:

بازدید از مخزن در حال ساخت شهر زرین رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۲۲

عملیات احداثمخزن ذخیره آب دو هزار متر مکعبی شهر زرین رود که از سال ۸۶ کلنگ زنی شده بود به‌دلیل مشکلات پیمانکار و عدم تخصیص اعتبار، احداثمخزن بلا تکلیف مانده بود.

نماینده مردم شهرستان خدابنده گفت: با تسریع در روند ساخت مخزن، بخشی از مشکلات آب شرب این شهر بر طرف شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید جواد موسوی، مدیر امور آبفای شهرستان خدابنده، در این بازدید گزارش مبسوطی در خصوص نحوه تولید و تامین آب شهر زرین رود ارائه کرد و گفت: در حال حاضر مشترکین شهر زرین رود از یک باب مخزن ۸۰۰ متر مکعبی برخوردارند که با بهره برداری از این مخزن حجم مخازن این شهر به دو هزار و هشتصد متر مکعب خواهد رسید.

کابلی، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان هم، در این بازدید گفت: عملیات احداثمخزن ذخیره آب دو هزار متر مکعبی شهر زرین رود که از سال ۸۶ کلنگ زنی شده بود به‌دلیل مشکلات پیمانکار و عدم تخصیص اعتبار، احداثمخزن بلا تکلیف مانده بود.

کابلی افزود: هم اکنون مخزن زرین رود پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد و با جذب و تخصیص اعتبار بالغ بر ۶ میلیار ریال نسبت به تکمیل و بهره برداری و همچنین محوطه سازی آن اقدام خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از مخزن در حال ساخت شهر زرین رود ابراز امیدواری کرد و افزود: با تسریع در روند ساخت مخزن، بخشی از مشکلات آب شرب این شهر بر طرف شود.

وی همچنین به اصلاح شبکه فرسوده اشاره کرد و افزود: جهت رفع مشکل فرسودگی شبکه، آبفای باید برنامه ریزی جامعی داشته باشد تا شبکه و اتصالات فرسوده را اصلاح کند.

شهر زرین رود دارای دوحلقه چاه و ۱۷۸۰ فقره انشعاب آب می‌باشد که در ۱۴۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز