خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل فرابورس در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق:

نخستین نیروگاه در فرابورس پذیرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۳۶

تاکنون هفت‌هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در ۲۷ مورد منتشر شده است که امیدواریم با ورود بیشتر صنعت برق به بورس یا فرابورس، بخشی از تامین مالی صنعت برق ازطریق بازار سرمایه صورت گیرد.

مدیرعامل فرابورس گفت: شرکت تولید برق عسلویه مپنا به‌عنوان نخستین نیروگاه پذیرفته‌شده در فرابورس پذیر فته شد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس در نشست تخصصی صنعت برق و بازار سرمایه که در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران برگذار شد، گفت: پذیرفته شدن نخستین نیروگاه در فرابورس نقطه عطفی در پیوند بازار سرمایه و صنعت برق است.

وی افزود: شرکت تولید برق عسلویه مپنا در بازار دوم فرابورس پذیرفته شده است که ارزش آن در بازار حدود یک‌هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه این نیروگاه تنها شرکت صنعت برق است که در بازار سرمایه وجود دارد، گفت: سهم صنعت برق در فرابورس کمتر از یک درصد است و ما به دنبال این هستیم که سهم صنعت برق در بازار سرمایه به اندازه سهم صنعت برق در تولید ناخالص ملی برسد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هفت‌هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در ۲۷ مورد منتشر شده است که امیدواریم با ورود بیشتر صنعت برق به بورس یا فرابورس، بخشی از تامین مالی صنعت برق ازطریق بازار سرمایه صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز