خبرگزاری کار ایران

نماینده فلاورجان خطاب به وزیر نیرو:

توضیحاتتان برای افرادی که هیچ اطلاعی ندارند، قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۶۵

ما حتی در اصفهان آب آشامیدنی نداریم چند سال است که تالاب گاوخونی خشکیده به جای اینکه دنبال برنامه های غیر مربوط باشید بیایید و بگویید چه برنامه ریزی برای مردم اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان داشتید.

نماینده فلاورجان با بیان اینکه از حرفهای وزیر نیرو قانع نشده است تاکید کرد: صحبتهای حجتی را حتی بی اطلاع ترین افراد را نیز قانع نمی کند ایشان حتی حق آب آشامیدنی را از اصفهان و کشاورزان گرفتند و تنها به مناطق خاصی از کشور دقت می کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا نماینده فلاور جان بعد از شنیدن پاسخ وزیر نیرو با بیان اینکه توضیحات شما حتی برای افرادی که هیچ اطلاعی ندارند قابل قبول نیست گفت: توضیحات شما را نمی توانم قبول کنم الان آبی که کشاورزان می توانند بهترین بهره برداری را از آن داشته و از سه تا کشت برداشت می کردند را هدایت کردید و بردید به جای دیگر.
سید ناصر موسوی لارگانی در ادامه افزود: آقای حجتی معیشت کشاورزانی که امنیت غذایی کشور را توانسته اند تامین کنند زیر سوال بردید چماقی برداشتید و برای نشاکاری روی سر مردم اصفهان می زنید.
وی ادامه داد: آقای وزیر آن منظره هایی را که شما با هلی کوپتر از بالا مشاهده می کردید و فکر می کردید که برنج است، کشت علف ذرت بود.
عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ما حتی در اصفهان آب آشامیدنی نداریم چند سال است که تالاب گاوخونی خشکیده به جای اینکه دنبال برنامه های غیر مربوط باشید بیایید و بگویید چه برنامه ریزی برای مردم اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان داشتید.
نماینده فلاورجان اظهار داشت: ۳۲ میلیارد تومان وکیل گرفتید که رای غیر قانونی بگیرید این هزینه را صرف آب کشور می کردید و به قانون نمایندگانی که ساعتها وقت می گذارند عمل کنید کجای قانون به کجا اجازه داده که برای وکیل و رای اینقدر پول بدهید.
وی با بیان اینکه چرا فقط به بعضی از مناطق خاص رسیدگی می کنید ادامه داد: سدهایی را که سالهاست مردم چشم انتظار آنها هستند تعطیل کردید چرا تنها یک سری از مناطق کشور برای شما مهم است آن اعتدالی که شعار دولت تدبیر و امید است فقط شعار نباشد عمل هم در آن ببینیم و بودجه ما به صورت تعادل بین استانها تقسیم شود.
این عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: اگر جلوی بسیاری از اسراف ها و بودجه هایی که در جاهایی که اصلا لازم نبود را می گرفتید حداقل ۲۰ درصد در بودجه صرفه جویی می کردید علاوه براینکه ما سوختهای فسیلی که باعثآلودگی هوامی شود طور دیگری استفاده کنیم بهره آوری را از دست نمی دهیم برق را برای کشاورزان فراهم نکردید و اگر هم فراهم کردید آنقدر قیمتش بالا بود که نمی توانستند پرداخت کنند.
وی اظهار داشت: آقای وزیر شرکت ادواری تهیه کردید؟ این چه دکانی است که باز کردید پول می گیرید از کشاورزان و بعد از بازدید می گویید که کار آنها را قبول ندارید و دیگر آن ۱۵۰ هزار تومانی که از آنها گرفتید بر نمی گردد.
نماینده فلاورجان در پایان تاکید کرد: برنامه های تان توامان با شعار نباشد و کار کنید که بتوانید در کشاورزی حرفهای قانع کننده ای بزنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز