خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت در دهمین نمایشگاه صنعت آب:

بازار کشور محل تاخت و تاز رقبای خارجی است / ساخت داخل در پروژه ها مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۱۴

تخصیص منابع به آب توسط بخش خصوصی و حمایت دولت یک ضرورت است تا بتوانیم روند تولیدٰ توزیع و مصرف آب را در کشور مدیریت کنیم.

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت گفت: تخصیص منابع به آب توسط بخش خصوصی و حمایت دولت یک ضرورت است تا بتوانیم روند تولیدٰ توزیع و مصرف آب را در کشور مدیریت کنیم.


به گزارش خبرنگار ایلنا، تجریشی عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت در نشست تخصصی حمایت از کسب و کار در صنعت آب و آبفا که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب برگزار شد با بیان اینکه بازار کشور محل تاخت و تاز رقبا و تولیدکنندگان خارجی است گفت: در تمام وزارتخانه‌ها مسئولین حامی ساخت داخلند ولی در عمل خرید از خارج اتفاق می افتد و سهم تولیدکننده داخل بسیار اندک است.


وی افزود: اینکه تولیدکننده داخلی باید قیمت، کیفیت و زمان را در تولید خود رعایت کند صحیح است اما در تعریف پروژه‌ها اگر نگاه به ظرفیت داخل نباشد پروژه طوری تعریف می شود که ساخت داخل سهم نداشته باشد.
تجریشی تاکید کرد: مدیران کشور باید کار را به سمت ساخت داخل هدایت کنند و از توانمندی‌های تولیدکنندگان داخل کشور استفاده کنند.


وی تصریح کرد: در حال حاضر طرحهای زیادی وجود دارد که مصوبه صندوق توسعه ملی را می گیرند و دنبال منابع ارزی هستند که پروژه اجرا شود ولی پروژه به خارج از کشور می رود.


وی با اشاره به اینکه کشور ما در بحران آب به سر می برد خاطرنشان کرد: تخصیص منابع به آب توسط بخش خصوصی و حمایت دولت یک ضرورت است تا بتوانیم روند تولیدٰ توزیع و مصرف آب را در کشور مدیریت کنیم.


وی در ادامه از وضعیت نامناسب اطلاعی‌رسانی انتقاد کرد و گفت: ما در حال حاضر حتی توان اطلاع‌رسانی به یکدیگر هم نداریم لذا آن چه در این نمایشگاه مشاهده می کنیم تعداد اندک بازدید کنندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز