خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فنی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد:

اجرای پروژه تزریق گاز برای ازدیاد برداشت از مخازن

کد خبر : ۲۲۸۳۲۰

پروژه تزریق گاز برای ازدیاد برداشت از ١٢ مخزن حوزه عملیاتی این شرکت در دست اجرا است.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: پروژه تزریق گاز برای ازدیاد برداشت از ١٢ مخزن حوزه عملیاتی این شرکت در دست اجرا است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، حمید دریس افزود: در همین حال این شرکت در کنار تزریق گاز، دیگر فناوری های جدید را برای ازدیاد برداشت دنبال می کند.

وی با اشاره به داخلی سازی قطعات مورد نیاز صنعت نفت به ساخت ٧٠٠ قطعه در شرکت نفت و گاز کارون از شرکت های بهره بردار تابع مناطق نفتخیز جنوب اشاره و تصریح کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت از جمله انواع توربین ها را در دست اجرا دارد و در زمان حاضر پروژه ساخت توربین ها به خوبی پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه این شرکت برای ساخت بسیاری از تجهیزات و قطعات مورد نیاز برنامه ریزی کرده است، گفت: مناطق نفتخیز جنوب به دنبال موفقیت در کاربرد پمپهای اس. آر. پی که تعدادی چاه ها به این نوع پمپ ها مجهز و افزایش تولید داشته اند، است؛ همچنین پمپ های آی. اس. آی و پی. سی. پی را نیز در مرحله آزمایش قرار داده است.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گستره ای به وسعت افزون بر ۴٠٠ هزار کیلومتر مربع در استان خوزستان و بخشهایی از استانهای بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام در زمینه تولید نفت، گاز و میعانات گازی از ۶٠ میدان هیدروکربوری کوچک و بزرگ فعالیت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز