خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی:

تعهد اختصاص قیر به راههای روستایی از سوی وزارت نفت انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۶۷

طبق تبصره دو بودجه سال٩٣ وزارت نفت موظف شده از طریق شرکتهای دولتی تابعه ذیربط معادل٥٠٠ هزار تن قیر رایگان تا سقف ۶ هزار میلیارد ریال برای آسفالت راههای روستایی در اختیار شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی قرار دهد که تاکنون به تعهد خود در این خصوص طبق قانون عمل کرده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: طبق تبصره دو بودجه سال٩٣ وزارت نفت موظف شده از طریق شرکتهای دولتی تابعه ذیربط معادل٥٠٠ هزار تن قیر رایگان تا سقف ۶ هزار میلیارد ریال برای آسفالت راههای روستایی در اختیار شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی قرار دهد که تاکنون به تعهد خود در این خصوص طبق قانون عمل کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، شاهرخ خسروانی ادامه داد: براساس همین تبصره شرکت ملی پالایش و پخش با توجه به تناسب تولید وکیوم باتوم در شرکتهای پالایشی به آنها اعلام کرد که نسبت به تامین این میزان قیر اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون تمام درخواستهای راه و شهرسازی عملیاتی شده است، گفت: این شرکت در ارائه قیر به شرکتهای مربوطه تا سقف تعیین شده هیچ مشکلی ندارد و هم اکنون نیز در حال انجام وظیفه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ده سال است شرکتهای قیرساز از مجموعه پالایش و پخش جدا شده و خصوصی شده اند، گفت: طبق این قانون بودجه، هم اکنون ما میزان مورد نیاز وکیوم باتوم را در اختیار شرکتهایی که از سوی وزارت راه و شهرسازی تعیین می شوند، قرار می دهیم.

گفتنی است، چندی پیش نیز معاون وزیر نفت از مصوبه مجلس و تعهد وزارت نفت برای اختصاص حدود ٥٠٠ هزار تن قیر به راههای روستایی کشور در سال جاری خبر داد.

منصور معظمی تصریح کرد: هم اکنون ۴٥٠ هزار تن از این میزان در اختیار شرکتها قرار گرفته است و وزارت نفت تمام تعهد خود را امسال عملی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز