خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ثبت شد؛

افزایش ۴ درصدی برداشت از سدهای بزرگ کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۰۸

میزان حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور به دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون مترمکعب رسیده است؛ درحالی که این حجم در مدت مشابه سال آبی گذشته دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حجم آب برداشت‌شده از مخازن سدهای کشور چهار درصد درمقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته افزایش یافته است.


به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، حجم آب خروجی از سدهای کشور از ابتدای مهرماه امسال تاکنون، چهار میلیارد و ۲۹۰ میلیون مترمکعب گزارش شده است درحالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته، به میزان چهار میلیارد و ۱۳۰ میلیون مترمکعب بود.


همچنین میزان حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور به دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون مترمکعب رسیده است؛ درحالی که این حجم در مدت مشابه سال آبی گذشته دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.


بر این اساس، حجم آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۰ درصد افزایش داشته است.


حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور نیز هم‌اکنون با ۸.۹ درصد افزایش درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده است که در زمان مشابه سال گذشته، معادل ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.


ظرفیت کلی مخازن سدهای کشور در زمان کنونی ۴۷.۴ میلیارد مترمکعب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز