خبرگزاری کار ایران

در هفته اول آذرماه:

کاهش مصرف بنزین در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۶۰

در هفته اول آذرماه، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به ۶۶ میلیون لیتر رسید. در بازه زمانی یکم تا هفتم آذرماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ۴۶٢ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته پیش از آن ۶, ١ میلیون لیتر کاهش داشت.

در حالی که میزان مصرف بنزین در کشور در هفته اول آذرماه کاهش یافته، آمارها حاکی از افزایش مصرف این سوخت در تهران است.

به گزارش ایلنا و براساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، بیشترین مصرف این فرآورده نفتی با ٧٢ میلیون لیتر به روز پنجشنبه(۶ آذر ماه) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٥٨, ۴ میلیون لیتر به روز جمعه(٧ آذرماه) مربوط می شود.

از مجموع بنزین مصرفی در بازه زمانی یادشده ١۶, ٥میلیون لیتر بنزین سوپر بود که از میانگین مصرف روزانه دو میلیون و ٣٥٠ لیتر این فرآورده حکایت دارد.

همچنین مجموع مصرف بنزین تهران در هفته نخست آذرماه بیش از ٩٩ میلیون لیتر بوده است.

در دوره زمانی یکم تا هفتم آذر امسال ٩٩ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شد که در مقایسه با هفته پیش، دو میلیون لیتر افزایش یافته است.

میانگین مصرف این فرآورده در بازه زمانی یادشده ١۴ میلیون و ١٨٥ لیتر بود که در مقایسه با هفته قبل(١٣, ٩ میلیون لیتر) از افزایش ٢٨٥ هزار لیتری بنزین حکایت دارد.

بیشترین مصرف بنزین در تهران با ١۴, ٩ میلیون لیتر به روز پنجشنبه(۶ آذر ماه) و کمترین میزان آن با ١٣. ٢ میلیون لیتر به روز دوشنبه(٣ آذرماه) مربوط می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز