خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو اعلام کرد:

اسامی پذیرفته‌شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت نیرو

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۶۶

۱۹ آذرماه جاری اسامی سه‌برابر ظرفیت برای تایید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شده و ۲۰ آذرماه نیز بر روی سایت مرکز آزمون وزارت نیرو قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو زمان انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت نیرو را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، محمد محمدزاده، اظهار داشت: ۷۴۲۸۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت نیرو که در ۳۰ آبان‌ماه سال‌جاری برگزار شد، شرکت کردند که در مرحله نخست، از پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت موردنیاز یعنی ۱۹۴۴ نفر برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت به‌عمل می‌آید و در نهایت ۶۴۸ نفر به استخدام درمی‌آیند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون پس از طی مراحل استخدامی از ابتدای سال ۹۴ در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه مشغول به‌کار می‌شوند.

وی اظهار داشت: افزون‌بر این، ۱۷۳ نفر از افراد واجد شرایط ازطریق سهمیه ایثارگران و معلولان استخدام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای بند " و " ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه و قانون جامع ایثارگران، ۳۰ درصد سهمیه استخدامی این آزمون به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اختصاص یافت، گفت: از این میزان، ۲۵ درصد به جانبازان، فرزندان شهدا، همسران شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان بالای یک سال اسارت و همچنین همسران آنان و پنج درصد باقی‌مانده به رزمندگان دارای شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، فرزندان و همسران جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت اختصاص دارد.

وی یادآور شد: ۲۵ درصد از سهمیه ذکرشده به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بدون آزمون و با معرفی بنیاد شهید اختصاص می‌یابد و پنج درصد نیز ازطریق آزمون انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما برای هر آزمون یک برنامه زمان‌بندی داریم که شرایط برگزاری، زمان برگزاری، زمان اعلام نتایج، زمان انجام مصاحبه، گزینش و زمان آغاز به‌کار افراد پذیرفته‌شده را اعلام می‌کنیم.

محمدزاده ادامه داد: ۱۹ آذرماه جاری اسامی سه‌برابر ظرفیت برای تایید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شده و ۲۰ آذرماه نیز بر روی سایت مرکز آزمون وزارت نیرو قرار می‌گیرد.

وی افزود: از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه زمان تطبیق مدارک قبول‌شدگان آزمون استخدامی است و از ۲۷ آذرماه نیز فرآیند مصاحبه آغاز می‌شود که پس از آن ۱.۵ برابر ظرفیت برای انجام مراحل گزینش معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ابتدا برابر ظرفیت به‌ترتیب امتیاز بیشتر گزینش می‌شوند، گفت: اگر در بین آنان افرادی از مراحل گزینش رد شدند، دوباره از بین ۱.۵ برابر ظرفیت اعلامی برای طی فرآیند گزینش انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی شده، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی ۳۰ آبان‌ماه سال ۹۳، از ابتدای سال ۹۴ آغاز به‌کار می‌کنند.

وی یادآور شد: این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز در حوزه ستادی وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت مدیریت منابع آب، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و همچنین شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور به‌صورت همزمان در ۳۰ استان کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز