خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تداوم حضور اروپا برای اکتشافات نفتی / ضریب بالای اکتشاف در ایران در قیاس با اروپایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۹۴

اگر کارهای اکتشافی را با خارج از کشور قیاس داشته باشیم ضریب موفقیت ما بیشتر است بطوری که بر اساس آنچه گفته شده میزان موفقیت بلوک‌های اکتشافی در اروپا زیر ۵۰ درصد اما این نرم برای مدیریت اکتشاف کشور ما حدود ۶۸ درصد است.

" مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران " با اشاره به بالا‌تر بودن ضریب فعالیت اکتشافی ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی گفت: در حال حاضر در زمینه اقدامات اکتشافی در کشور با همکاری کشورهای اروپایی نیز همکاری داریم.


" هرمز قلاوند "، مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا شرکت‌های خارجی هم در زمینه اکتشاف در کشور ما فعالیت دارند، گفت: علاوه بر شرکت‌های داخلی شرکت‌های خارجی هم در زمینه اکتشاف فعالند به این صورت که ما کار را برون سپاری می‌کنیم و شرکت‌هایی بعنوان دانش بنیان به ما کمک می‌کنند.


وی با بیان اینکه ما باید حتما با تیم‌های خارجی کار کنیم، افزود: در حال حاضر شرکت‌هایی از اروپا که به دلیل شرایط تحریم نمی‌توان نامی از آن‌ها برد با ما همکاری می‌کنند البته از آسیا نیز چین در این زمینه در کشو ما فعالیت اکتشاف انجام می‌دهد.


قلاوند در مقایسه " ضریب فعالیت تیم اکتشاف " داخلی با خارجی‌ها تصریح کرد: اگر کارهای اکتشافی را با خارج از کشور قیاس داشته باشیم ضریب موفقیت ما بیشتر است بطوری که بر اساس آنچه گفته شده میزان موفقیت بلوک‌های اکتشافی در اروپا زیر ۵۰ درصد اما این نرم برای مدیریت اکتشاف کشور ما حدود ۶۸ درصد است.


وی در خصوص میزان فعالیت تیم اکتشافی ایران در خارج از کشور اظهار داشت: صدور خدمات فنی فقط در حوزه شرکت‌های خصوصی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز