خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

تولید بیش از ۱۵۳ هزار مگاوات ساعت انرژی برق‌آبی در سدهای تهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۸۹

میزان تولید خالص انرژی برق‌آبی شش ماه نخست سال‌جاری در نیروگاه لتیان ۱۹ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت، نیروگاه کلان ۷۹ هزار و ۷۵۲، نیروگاه امیرکبیر ۴۵ هزار و ۹۴۴ و در نیروگاه طالقان نیز هشت‌هزار و ۲۰۷ مگاوات ساعت بوده است.

دفتر بازار برق شرکت آب منطقه‌ای تهران از تولید و تامین افزون‌بر ۱۵۳ هزار مگاوات ساعت انرژی برق‌آبی در سدهای تهران در شش ماه نخست سال ۹۳ خبر داد.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، دفتر بازار برق شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: ‌ با تلاش همکاران متخصص شاغل در نیروگاه‌های برق‌آبی امیرکبیر، ‌لتیان، کلان و طالقان، افزون‌بر ۱۵۳ هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی برق‌آبی در نیمه نخست سال‌جاری تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل شده است.

این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۱۶ هزار و ۲۴۶ مگاوات ساعت گزارش شده بود که ۲۹ درصد کاهش یافته است.

بر این اساس، میزان تولید خالص انرژی برق‌آبی شش ماه نخست سال‌جاری در نیروگاه لتیان ۱۹ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت، نیروگاه کلان ۷۹ هزار و ۷۵۲، نیروگاه امیرکبیر ۴۵ هزار و ۹۴۴ و در نیروگاه طالقان نیز هشت‌هزار و ۲۰۷ مگاوات ساعت بوده است.

مجموع میزان تولید انرژی برق‌آبی در نیروگاه‌های زیرپوشش شرکت آب منطقه‌ای تهران در سال ۱۳۹۲ نیز ۳۰۹ هزار و ۷۱۱ مگاوات ساعت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز