خبرگزاری کار ایران

مدیر بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا:

اصلاح مصرف سوخت ۶۰۰ هزار موتورخانه طی ۱۰ سال / صاحبان موتورخانه پولی پرداخت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۷۸

با این اقدام ۳۰ تا ۵۰ درصد در منازل مسکونی و ۴۰ تا ۶۰ درصد در بخش عمومی صرفه جویی مصرف سوخت خواهیم داشت.

مدیر بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به برنامه اصلاح مصرف سوخت در ۶۰۰ هزار موتورخانه طی ۱۰ سال گفت: با انجام این کار ۳۰ تا ۵۰ درصد در مصرف سوخت مانزل مسکونی و ۴۰ تا ۶۰ درصد در بخش عمومی صرفه جویی خواهیم داشت.

ایرج حامدی زاده مدیر بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص برنامه اصلاح مصرف سوخت در موتور خانه ساختمان‌ها گفت: قرار است طی ۱۰ سال ۵۰۰ هزار موتورخانه مسکونی و ۱۰۰ هزار موتورخانه اداری و عمومی به لحاظ مصرف سوخت بهینه سازی شوند.

وی افزود: نحوه سرمایه گزاری در این پروژه‌ها به این صورت است که شرکت‌های سرمایه گذار با مشارکت پیمانکار و شرکت تاسیسات نسبت به سرمایه گذاری اقدام می‌کنند و مالکان هیچ هزینه‌ای متقبل نمی‌شوند و از محل صرفه جویی در مصرف گاز هزینه‌ها به دولت باز می‌گردد.

حامدی زاده در خصوص نحوه اطلاع رسانی نیز توضیح داد: بخش فرهنگ سازی مصرف بهینه سوخت برنامه‌هایی از طریق رسانه ملی و مطبوعات ارائه خواهد داد و همچنین نشست‌هایی در اتاق بازرگانی داشته‌ایم ضمن اینکه در گردهمایی که اواخر بهمن ماه خواهیم داشت کل طرح برای شرکت‌های سرمایه گزاری و تاسیساتی اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح یاد شده نو و از جمله قراردادهای بیع متقابل است.

مدیر بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان در خصوص میزان صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از این روش گفت: با این اقدام ۳۰ تا ۵۰ درصد در منازل مسکونی و ۴۰ تا ۶۰ درصد در بخش عمومی صرفه جویی مصرف سوخت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: با اصلاح مصرف سوخت در موتورخانه‌ها از کل میزان صرفه جویی ۳۰ درصد صرف بازپرداخت پول به شرکت سرمایه گذار و ۷۰ درصد نیز در جیب دولت باقی می‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز