خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کاهش ۱۰ درصدی قیمت گاز از ابتدای بهمن ماه / توان اقتصادی جایگاه‌داران ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۹۶

قرار است با ابلاغ وزیر نفت اول بهمن ماه ۱۰ درصد قیمت گاز CNG در جایگاه‌ها کاهش پیدا کند تا تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی بتوانند بیشتر از CNG استفاده کنند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG از کاهش قیمت سوخت CNG از ابتدای بهمن ماه خبر داد و گفت: با ابلاغ بسته حمایتی جایگاه داران حدود یک سوم از مشکلات جایگاه‌ها حل شده توان اقتصادیشان تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت سوخت در جایگاه‌ها با توجه به سرد شدن هوا و احتمال افت فشار گاز گفت: با توجه افزایش تولید گاز مشکل قطعی و یا کاهش میزان گاز سی. ان. جی در جایگاه‌ها نداریم و همه جایگاه‌ها در مدار و فعال هستند.

وی افزود: قرار است با ابلاغ وزیر نفت اول بهمن ماه ۱۰ درصد قیمت گاز CNG در جایگاه‌ها کاهش پیدا کند تا تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی بتوانند بیشتر از CNG استفاده کنند.

وی در خصوص ابطال سهمیه ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت و احتمال مراجعه بیشتر به جایگاه‌های سی ان جی نیز خاطرنشان کرد: تبدیل سهمیه کارت‌ها از ۴۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان در مراجعات بیشتر خودرو‌ها به جایگاه‌های سی. ان. جی بی‌تاثیر نیست اما میزان این تاثیر زیاد و پایه‌ای نیست چون سهمیه ۴۰۰ تومانی در حال اتمام بوده است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG در ادامه اظهار داشت: ما در حال حاضر منتظر اعلام مصوبه نرخ کارمزدهای سال جدید و بسته‌های حمایتی به جایگاه‌ها ازسوی شورای اقتصاد هستیم و در صورت ابلاغ میزان کارمزد‌ها ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت.


وی گفت: بسته‌های حمایتی شامل نرخ جایگاه‌ها، تعدیل نرخ‌های سی. ان. جی و عودت کارمزد تعمیر و نگهداری جایگاه‌ها به خود جایگاه داران است که با این اقدام حدود یک سوم مشکلات جایگاه‌ها حل شده توان اقتصادیشان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد.

دادرس همچنین یادآور شد: برنامه توسعه‌ای جایگاه و اضافه شدن ۱۰۰۰ جایگاه جدید بویژه در کلان شهر‌ها همچنان در دستور کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز