خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور:

برای بهره گیری درست از آب، باید برنامه ریزی دقیقی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۴۵

در تلاش هستیم مشکلات این بخش را برطرف و آب شرب سالم و بهداشتی را به مردم عرضه کنیم / برای بهره گیری درست و اصولی از آب، باید برنامه ریزی های دقیق و تدابیر صحیح انجام شود

معاون اول رییس جمهوری گفت: ایران با بهره گیری از توان مهندسان داخلی، در زمینه سد سازی به توانایی های بالایی رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز در مراسم افتتاح سد آیت الله بهجت گیلان، گفت: هم اکنون تیم های زبده و کارشناسان در حال مطالعه هستند تا مکان های مناسب برای احداثسد در ایران و گیلان را شناسایی کنند.

وی تامین آب شرب را از مهمترین دغدغه های دولت خواند و ادامه داد: در تلاش هستیم مشکلات این بخش را برطرف و آب شرب سالم و بهداشتی را به مردم عرضه کنیم.

وی موضوع آب و منابع آبی را یکی از محدودیت های ایران دانست و افزود: برای بهره گیری درست و اصولی از آب، باید برنامه ریزی های دقیق و تدابیر صحیح انجام شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به کاهش قیمت جهانی نفت نیز تصریح کرد: اگر پیش از این، فکری برای روزهای سخت اینچنینی می شد، با مشکلات حاصل از کاهش قیمت نفت مواجه نمی شدیم.

جهانگیری تصریح کرد: درست است که کاهش قیمت نفت دشواری هایی را بوجود آورده، ولی با همت مدیران و اتخاذ تدابیر صحیح، از این مرحله عبور می کنیم.

وی با بیان اینکه هم اینک مسوولان به این باور رسیده اند که دشواری هایی در ارتباط با موضوع آب داریم، گفت: باید برنامه ریزی هایی انجام شود تا از منابع خودمان، به درستی استفاده کنیم.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: در بخش های اقتصادی به دستآوردهای خوبی رسیده ایم اما با نقطه مطلوب فاصله داریم و در این زمینه، نیازمند گام های بلندتری هستیم.

وی استفاده از ظرفیت کارشناسان و منابع داخلی را زمینه ساز هموارکردن مسیر توسعه کشور دانست و افزود: باید از توانمندی ها و استعدادهای مردم در عمران و آبادانی کشور استفاده کرد و آنها را مشارکت داد.

جهانگیری یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب و رویکرد رییس جمهوری را شرکت دادن آحاد مردم در تولید ثروت و سرمایه گذاری عنوان و اضافه کرد: وظیفه ماست تا فضایی فراهم کنیم که هرکس هر توانی دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز