خبرگزاری کار ایران

جایزه سال ۲۰۱۵ بنیاد جهانی انرژی به شرکت فاضلاب تهران داده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۰۰

از اهداف این جایزه می توان به معرفی طرح های موفق و پایدار به عموم مردم جهان و به رسمیت شناختن پروژه هایی که «استفاده دقیق و مقرون به صرفه از منابع و به کارگیری منابع انرژی جایگزین» را ارائه دهند اشاره کرد.

شرکت فاضلاب تهران با اجرای طرح فاضلاب تهران به عنوان برنده جایزه بین‌المللی بنیاد جهانی انرژی در نهمین همایش مدیریت سبز معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فاضلاب تهران؛ اصغر ریاضتی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر عنوان کرد: در نهمین همایش مدیریت سبز که با حضور نمایندگانی از بنیاد جهانی انرژی، جامعه مدیریت سبز اروپا، مدیران صنایع بزرگ کشور و تعداد زیادی از انجمن‌های مردم نهاد فعال در زمینه مدیریت سبز در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، تندیس و جایزه بین‌المللی بنیاد جهان انرژی به شرکت فاضلاب تهران اهدا شد.

وی در ادامه افزود: بنیاد جهانی انرژی طی مراسم باشکوهی در مرکز همایش های برج میلاد تندیس و جایزه بین المللی انرژی را برای اجرای طرح فاضلاب تهران به شرکت اهدا کرد.

طرح فاضلاب تهران با توجه به وسعت و تأثیر گذاری در فضای ملی و اهمیت جایگاه آن در حفاظت از محیط زیست انسانی و طبیعی و به دلیل کسب بالاترین امتیاز در میان پروژه های بزرگ زیست محیطی، توسط بنیاد جهانی انرژی به عنوان طرح برتر زیست محیطی جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ انتخاب و حائز دریافت جایزه شناخته شد.

ریاضتی در خصوص منتخبین این جایزه عنوان کرد: برندگان این جوایز در یکی از مقوله های زمین، آتش، آب، هوا و جوانان، توسط پنلی از اعضای سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد، بانک جهانی و شورای انرژی های تجدید پذیر اروپا انتخاب می شوند.

جایزه جهانی انرژی یکی از برجسته ترین جوایز زیست محیطی در به رسمیت شناختن طرح های پایدار از سراسر جهان در هر سال می باشد. از اهداف این جایزه می توان به معرفی طرح های موفق و پایدار به عموم مردم جهان و به رسمیت شناختن پروژه هایی که «استفاده دقیق و مقرون به صرفه از منابع و به کارگیری منابع انرژی جایگزین» را ارائه دهند اشاره کرد.

این جوایز از میان بیش از ۱۰۰۰ طرح ارسالی از بیش از ۱۶۰ کشور جهان از سوی بنیاد جهانی انرژی هرساله انتخاب می گردند. جایزه جهانی سبز در سال ۲۰۱۵ تنها به دو شرکت از ایران تعلق گرفته است.

طرح فاضلاب تهران بر اساس ارزیابی صورت پذیرفته توسط ارزیابان مستقل جامعه مدیریت سبز اروپا(EAGM) موفق به اخذ گواهینامه EAST از آن سازمان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز