خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بهینه سازی مصرف سوخت در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شهرداری برای برقی کردن موتورسیکلت‌‎ها همکاری نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۹۷

ما نباید به دنبال شهرداری باشیم که نسبت به اجرایی شدن این مصوبه اقدام کند بلکه خودشان باید پیگیر قضیه باشند اما در حال حاضر جهت گیری بخش خصوصی و عادلانه نبودن قیمت‌ها وقفه بوجود آورده است.

مدیرعامل بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به وقفه ایجاد شده در اجرایی شدن برقی کردن موتور سیکلت‌ها با توجه به قیمت‌های اعلامی از سوی بخش خصوصی گفت: برقی کردن موتورسیکلت و یا هر اقدامی در راستای بهینه سازی مصرف سوخت جزو وظایف سازمانی شهرداری و یا ارگان‌های ذیربط است.

نصرت الله سیفی مدیرعامل بهینه سازی مصرف سوخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وقفه در برقی کردن موتورسیکلت‌ها که قرار است در راستای اجرایی شدن بند(ق) و بهینه سازی مصرف سوخت صورت گیرد، گفت: ما در این زمینه مشکلی نداریم و همچنان پای کار هستیم اما شهرداری و بخش خصوصی قیمت‌ها را برای برقی کردن موتورسیکلت‌ها بالا اعلام کردند که به لحاظ اقتصادی ممکن نبود زیرا با قیمت زیاد کسی برای این کار مراجعه نمی‌کند.

وی تصریح کرد: کمک ما برای اجرایی شدن مصوبه برقی کردن موتورسیکلت‌ها پابرجاست ضمن اینکه شورای اقتصاد و سازمان برنامه نیز بر این موضوع تاکید دارند اما قیمت‌هایی که در بازار اعلام شد بالا بود و این دو ارگان را نیز برای ادامه کار مردد کرد.

سیفی اظهار داشت: برقی کردن موتورسیکلت و یا هر اقدامی در راستای بهینه سازی مصرف سوخت جزو وظایف سازمانی شهرداری و یا ارگان‌های ذیربط است و نیازی به الزام و اجبار کردن از سوی ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید به دنبال شهرداری باشیم که نسبت به اجرایی شدن این مصوبه اقدام کند بلکه خودشان باید پیگیر قضیه باشند اما در حال حاضر جهت گیری بخش خصوصی و عادلانه نبودن قیمت‌ها وقفه بوجود آورده است.

در طرح جایگزینی ۴۰۰ هزار موتورسیکلت برقی با موتورسیکلت‌های فرسوده به ازای تولید هر موتورسیکلت برقی ۳۰۰ دلار به سازندگان پرداخت می‌شود.

پس از اجرایی شدن این طرح قرار است تنها به موتورسیکلت‌های برقی اجازه تردد در محدوده مرکزی شهر داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز