خبرگزاری کار ایران

ایمان و استقامت رمز پیروزی ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۹

ایمان و استقامت رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی است.

سردار نورالهی معاونت هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای استان ایلام و در جمع اساتید دانشجویان و فرزندان گرانقدر شهدا و ایثارگران و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلام گفت: ایمان واستقامت رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی است.

به گزارش ایلنا، سردار نورالهی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر، ایثارگران وجانبازان سرافرازگفت: تقارن هفته دفاع مقدس وبهار تعلیم وتربیت یعنی تقارن علم ودانش در کنار خون وشهادت که این دو باهم ودر کنار هم معنا پیدا می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(علیه السلام) با تاکید بر آشناسازی نسل جوان با واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس افزود: بر تک تک ما واجب است تا با بازگویی یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران وگرامیداشت رشادت‌های آنان بار دیگر نسل جوان را با واقعیت‌های دوران دفاع مقدس آشنا کرده و فرهنگ وحدت، همبستگی، ایثار و مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان را ترویج دهیم.

نورالهی افزود: مقام معظم رهبری دوسال پیش در دانشگاه امام حسین(علیه السلام) فرمودند جوانان امروز ما از جوانان دیروز هیچ چیز کم ندارند واگر فرصتی پیش آید قطعا جوانان برومند ما از خود گذشتگی‌هایی نشان خواهند داد.

وی افزود: ما می‌خواهیم تدبیر وتفکر جهادی با نرمش قهرمانانه که‌‌ همان اقتدار وانعطاف است همراه باشد واگربا منش جهاد وشهادت پیش رویم صبح سعادت و پیروزی نزدیک است.

این فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسداران ادامه داد: امنیت، ثبات وآرامش ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدا ورزمندگان است.

وی افزود: اگر امروز رئیس جمهور امریکا می‌گوید ما به دنبال تغییرحاکمیت در ایران نیستیم وصحبتهای رهبرایران اسلامی مبنای کارهااست این نشانه قدرت الهی ولایت فقیه وجانفشانی رزمندگان اسلام است.

معاونت هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین علیه السلام در پایان افزود: دولتمردان ما برابر تعاریف مقام معظم رهبری در موضع اقتدار وقدرت تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام همتی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان ایلام با تبریک تقارن هفته دفاع مقدس وتعلیم وتربیت وعرض خیرمقدم به سردارسرافراز اسلام نورالهی گفت: عزت، امنیت، سربلندی ما در برابر دشمنان حاصل هشت سال مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس است و امروزهمه ما وظیفه داریم برای رشد و توسعه ایران اسلامی به دنبال کسب علم و دانش و فن آوری‌های نوین علمی برویم.

حجت الاسلام همتی افزود: تقارن این ایام در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده یک تقارن زیبا و پربرکتی است تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیتهای جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند.

رئیس نهادرهبری دردانشگاههای آزاداسلامی استان ایلام افزود: تقارن علم ودانش با خون وشهادت از ویژگیهای ایام دفاع مقدس است ومحصور کردن دفاع مقدس در یک هفته جفایی بزرگ در حق مجاهدان راه خداست.

لازم به ذکراست دراین مراسم اجرای گروه تواشیح، پخش کلیپ شهدای دوران دفاع مقدس وفضاسازی سالن با عکس شهدا مزین بود.

این یادواره با همت بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلام برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز