خبرگزاری کار ایران

گروه نمایش ایلام عنوان نخست جشنواره مرصاد را کسب کرد

کد خبر : ۱۰۸۹۲۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: گروه نمایشی این استان عنوان نخست جشنواره منطقه ای تئاتر غرب کشور با عنوان " مرصاد " را کسب کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: گروه نمایشی این استان عنوان نخست جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر غرب کشور با عنوان «مرصاد» را کسب کرد.

به گزارش ایلنا «علی گهرسودی» اظهار کرد: این نمایش با عنوان «سوز کمانچه در عصر یخبندان» به کارگردانی «سعید خیرالهی» در این جشنواره که دوم تا چهارم مهرماه در اسلام آباد غرب برگزار شد عنوان برگزیده جشنواره را کسب کرد.

وی اضافه کرد: این اثر کار گروهی از هنرمندان انجمن نمایش ارشاد اسلامی شهرستان دهلران از توابع این استان است.

وی بیان کرد: این نمایش در این جشنواره همچنین موفق به کسب دیپلم افتخار و عنوان نخستل کارگردانی و عنوان دوم نویسندگی توسط «سعید خیرالهی» شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام افزود: کسب عنوان نخست بازیگری مرد توسط «مالک آبسالان»، عنوان نخست بازیگری زن توسط «زهرا عبدی»، عنوان دوم بازیگری مرد توسط «مصطفی کولیوندی»، عنوان اول موسیقی متن توسط «محسن کولیوندی»، عنوان اول طراحی لباس توسط «سعیده خیرالهی» و عنوان اول طراحی نور توسط «بهنام یونسی» و «هادی آبسالان» از دیگر موفقیت‌های این اثر بود.

وی اظهار کرد: در این جشنواره همچنین جایزه ویژه بازیگری به «علی اکبر اسماعیلی» بخاطر ایفای نقش در این نمایش تعلق گرفت. گهرسودی اظهار کرد: این نمایش با کسب این موفقیت به جشنواره تئا‌تر سراسری صاحبدلان «جشنواره تئا‌تر دینی» که آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز