خبرگزاری کار ایران

۹۶ درصد مصوبات شورای برنامه ریزی استاندارد ایلام اجرایی شد

کد خبر : ۱۰۹۴۲۹

در شش ماهه اول سال جاری، ۹ جلسه شورای برنامه ریزی در این اداره کل تشکیل شده و ۶۹ مصوبه نیز در آن ها به تصویب رسیده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: در شش ماهه اول سال جاری، ۹ جلسه شورای برنامه ریزی در این اداره کل تشکیل شده و ۶۹ مصوبه نیز در آن ها به تصویب رسیده است.

به گزارش ایلنا مرضیه قنبریان با اعلام این مطلب ادامه داد: در این جلسات ۶۹ مصوبه به تصویب اعضا رسیده و برای اجرا و عملیاتی شدن، به ادارات مربوطه اداره کل ارجاع داده شد که تاکنون ۹۶ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین مصوبات، مربوط به معاونت منابع انسانی و امور پشتیبانی با ۲۵ درصد، و اداره نظارت بر اجرای استاندارد با ۲۱ درصد بوده و اهم مصوبات، اصلاح برنامه سال ۹۲، تهیه و ابلاغ شرح وظایف کارکنان، خرید تجهیزات آزمایشگاهی، پیگیری و تجهیز ساختمان های اداری و آزمایشگاهی اداره کل و نمایندگی ها در شهرستان ها و اقدامات اجرایی طرح طاها در مرکز استان و شهرستان هاست.

قنبریان افزود: با توجه به الگوگیری از شورای معاونان سازمان، اعضای شورای برنامه ریزی این اداره کل در سال ۱۳۹۲، شامل مدیرکل، معاون ارزیابی انطباق، معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی، رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد، رییس اداره تایید صلاحیت و سیستمهای مدیریت کیفیت، رییس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی، مسئول روابط عمومی و رییس اداره استاندارد شهرستان مهران به نمایندگی از ادارات شهرستانی است و این شورا از اسفند ماه ۱۳۸۷ تاکنون فعال است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام عنوان کرد: وظیفه این شورا، پایش برنامه های تدوین شده و کنترل و نظارت، و تامین منابع و رفع موانع فعالیت های اجرایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز