خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام:

نیروی انتظامی به دنبال تربیت نیروهای توانمند

کد خبر : ۱۰۹۷۳۱

آموزش در اولویت برنامه های ناجا برای تربیت نیروهای توانمند قرار دارد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: آموزش در اولویت برنامه های ناجا برای تربیت نیروهای توانمند قرار دارد.

به گزارش ایلنا سرهنگ " عباس محمد زمانی " با تبریک فرارسیدن هفته ناجا گفت: شعار امسال نیروی انتظامی مسیر پویایی و بالندگی پلیس را در خدمت مضاعف به مردم نشان می دهد.

وی با اشاره به واژه روز آمدی به عنوان کلیدی ترین ماموریت پلیس در انجام ماموریت ها گفت: آموزش کارکنان باعثمی شود که پلیس در اجرای طرح ها و انجام ماموریت های خود موفق عمل کنند.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: آموزش، چراغی روشن در مسیر اقتدار و شکوفایی پلیس تا رسیدن به سر منزل مقصد و تحقق امنیت اجتماعی پایدار برای مردم است.

این مقام انتظامی در ادامه به موفقیت های ورزشی پلیس استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: اداره تربیت بدنی استان توانست مقام دوم کشور را به دست آورد.

وی همچنین کسب مقام سوم کشور در جشنواره فرهنگی، ورزشی مرداد ماه امسال در استان زنجان و کسب مقام اول مسابقات آمادگی جسمانی سراسر کشور و قهرمانی تیم فوتسال پلیس استان در مسابقات جام رمضان را از دیگر موفقیت های نیروی انتظامی در شش ماهه ابتدای سال جاری عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز