خبرگزاری کار ایران

مهران مسیری امن برای تردد زائران عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۶

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران: برقراری امنیت این تعداد زائر وظیفه ای لذت بخش برای پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران با اشاره به تردد بیش از ۵ هزار مسافر از مرز زمینی مهران گفت: برقراری امنیت این تعداد زائر وظیفه ای لذت بخش برای پلیس است.

به گزاارش ایلنا سرهنگ " محسن کشتکار " اظهار داشت: مهران سرزمینی مقدس و محل عروج شهدای گرانقدری است که با اهداء خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی با اشاره به پذیرایی مرزی مهران از زائران عتبات عالیات گفت: مردم مرز دار این شهر به واقع از جنس مردان و زنان هشت سال دفاع مقدس هستند که مسیر زیارت قبور ائمه معصومین از دیار آن ها می گذرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: پلیس در این شهرستان وظیفه حساس و در عین حال لذت بخشی را در برقراری و تأمین امنیت زائران عتبات عالیات بر عهده دارد و به همین خاطر به این وظیفه خود می بالد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته ناجا گفت: شعاری که برای امسال انتخاب شده است در واقع تبلور رویکرد جامعه محوری پلیس است که امروزه شاهد اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در همه عرصه های تحقق امنیت اجتماعی هستیم.

سرهنگ کشتکار یادآور شد: در هفته ناجا سعی داریم با ارائه خدمات مضاعف به مردم و افزایش نیرو و تجهیزات به روز، نمایشی زیبا و قوی از پلیس را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان امنیت را یک تولید اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم بتوانیم امنیتی قابل قبول را که خواسته به حق آنان است در سطح شهرستان برقرار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز