خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در استان ایلام:

هفته ناجا هفته افتخار و اقتدار پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۶۲

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در استان ایلام هفته ناجا را هفته به نمایش گذاشتن اقتدار پلیس دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در استان ایلام هفنه ناجا را هفته به نمایش گذاشتن اقتدار پلیس دانست.

به گزارش ایلنا سرهنگ «محسن کشتکار» در سخنانی با اشاره به آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های هفته ناجا گفت: اجرای برنامه‌های پلیس در هفته ناجا بیانگر این است که این هفته متعلق به پلیس و ارائه خدمات به مردم است.

وی بیان داشت: افزایش تعامل، رعایت حقوق شهروندی و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اقداماتی است که پلیس در هفته ناجا سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در ادامه تصریح کرد: کلیه اقدامات پلیس در هفته ناجا جنبه آموزش همگانی و مشارکت عمومی در جامعه دارد که این امر با همکاری مردم به تحقق می‌رسد.

سرهنگ کشتکار همچنین اضافه کرد: خوشبختانه امروزه رویکرد پلیس در جهت پیشگیری از جرم است و با شناسایی معضلات و آسیب‌های اجتماعی قدمهای موثر و توانایی در رابطه با پیشگیری از جرائم برداشته است.

وی در پایان پیشاپیش هفته نیروی انتظامی را به کلیه کارکنان و خانواده‌های محترم آنان تبریک گفت و از خداوند منان آروزی توفیق و مسئلت را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز