خبرگزاری کار ایران

تکنولوژی پلیس استان ایلام افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۵

فرمانده انتظامی استان ایلام: رضایتمندی مردم و انضباط اجتماعی محور برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

سردار علی دولتی در آستانه هفته ناجا در جمع فرماندهان انتظامی ایلام اظهار داشت: رضایتمندی مردم و انضباط اجتماعی محور برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: مردم یکی از ارکان مهم امنیت در جوامع بشری هستند، امنیت یک تولید اجتماعی بوده و نیروی انتظامی حافظ این تولیدات مردم و سایر دستگاه‌هاست.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: قطعا مفهوم سرمایه اجتماعی با وجود مردم معنا یافته و نیروی انتظامی موظف خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

سردار دولتی تصریح کرد: در امنیت اجتماعی پایدار ساز و کار پلیس برمبنای جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نخستین مولفه توسعه امنیت پایدار قطعا و یقینا در هر جامعه‌ای امنیت محسوب می‌شود. وی ادامه داد: پلیس پیشرفت‌های خوبی را در کشور داشته و در استان ایلام نیز این مهم به تحقق رسیده است.

وی تصریح کرد: حمایت عمومی از پلیس قطعا سبب کاهش جرائم شده و زمانی که مردم با پلیس همراه و همیار باشند به خودی خود ارتکاب جرم کاسته شده و اقتدار پلیس در آن نظام مبتنی بر پذیرش عامه مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر