خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان نقش محوری در پیشگیری از جرم دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۴۳

فرمانده انتظامی استان ایلام: دانش آموزان نقش محوری در پیشگیری و کاهش جرم دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دانش آموزان نقش محوری در پیشگیری و کاهش جرم دارند.

به گزارش ایلنا سردار " علی دولتی " در جمع دانش آموزان مدرسه راهنمایی ۱۴ خرداد گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است که تولید آن بر عهده مردم و سایر دستگاه های دولتی بوده و حفظ آن نیز برعهده نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی افتخار داد در سایه ولایت در مقابل تمام هجمه های فرهنگی دشمن ایستادگی کرده و با برخوردهای قاطعانه با هنجار شکنان عدالت را در جامعه برقرار نماید.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شعار امسال هفته ناجا گفت: جلب مشارکت مردم، احترام به قانون و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و توانمند ساخته است.

وی در ادامه به نقش مشارکت مردم در برقراری امنیت اجتماعی پایدار پرداخت و گفت: قشر دانش آموز به علت گستردگی فراوان و جمعیت زیاد نقش محوری در کاهش پیشگیری از وقوع جرم دارند.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: ناجا زمانی در جامعه مقتدر است که مردم پشتیبان آن باشند.

سردار دولتی با تأکید بر تعامل خوب و سازنده آموزش و پرورش و نیروی انتظامی گفت: دانش آموزان نوید بخش و سازنده جامعه پویا، با نشاط و سالم در آینده هستند.

" عبدالرسول آقایی " معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام در این مراسم نیز طی سخنانی، گرامیداشت هفته ناجا گفت: براساس تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برنامه های پیشگیرانه در مراکز آموزش رونق خوبی دارد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت فرهنگ ناجا برای آموزش دانش آموزان استفاده می کند.

گفتنی است، مراسم قرائت پیام مهر فرمانده انتظامی استان ایلام دقایقی پیش با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پروش و فرماندهان نیروی انتظامی در مدرسه راهنمایی ۱۴ خرداد شهر ایلام برگزار شد.

سخنرانی، برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی، قرائت پیام مهر فرمانده انتظامی استان، اهداء جایزه به دانش آموزان و معلمان نمونه، نواختن موزیک رزم نوازان، توزیع بروشور و… ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز