خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون بیش از ۳۸۰ هزار نوبت سر دام توسط شبکه دامپزشکی شهرستان دهلران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۶۷

از ابتدای سال ۹۲ تاکنون بیش از ۳۸۲۶۷۹ نوبت سر دام توسط کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان واکسینه شده‌اند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهلران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۲ تا کنون بیش از ۳۸۲۶۷۹ نوبت سر دام توسط کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایلنا محمد رضا غلامی افزود در همین مدت بیش از ۳۳۸ هزار نوبت سر معالجات درمانگاهی صورت پذیرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام بیش از ۷۴ هزار متر مربع از اماکن نگهداری دام سمپاشی شده است.

ایشان خاطر نشان کردند: در شش ماهه اول سال جاری ۹۳۰ رأس دام در کشتارگاه‌های این شهرستان کشتار و نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار آن‌ها صورت پذیرفته است و تعداد ۲۸۵ کبد و ریه به علت ابتلاء به کیست هیداتیک ضبط و معدوم سازی شده است.

غلامی اضافه کرد: در مدت مذکور ۲۳۸۴ مورد بازدید از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت پذیرفته و ۴۵۹ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی شامل مواد لبنی – تخم مرغ– ماهی – گوشت قرمز و سفید ضبط و معدوم سازی شد و ۱۴ نفر از متخلفین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

همچنین ایشان میزان جوجه ریزی صورت پذیرفته در مرغداری‌های شهرستان دهلران را بیش از ۳۰۰ هزار قطعه اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز