خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام:

پروژه‌های ناتمام ورزشی در ایلام تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۹۷

تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در ایلام اولویتی اساسی است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام فرزاد فتاحی اظهار داشت: تسریع در روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در ایلام اولویتی اساسی است.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است و در این راستا تلاش می‌کند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این مهم به عنوان یک اولویت در مناطق شهری و روستایی اجرایی خواهد شد. وی ادامه داد: اعتبارات مصوب امسال ۵۲ میلیارد ریال است که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

این مسئول اضافه کرد: این مهم که با همکاری صمیمانه شورای‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌های استان ایلام و از جمله روسای این شوراها یعنی فرمانداران حاصل شده است قطعا نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی نیز با تصمیم‌گیری خود در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی شهری و روستایی گام برمی‌دارد.

فتاحی تصریح کرد: افزون بر این در تلاشم با رایزنی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال مالی بیشتر از اعتبارات استانی را از محل اعتبارات ملی جذب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز