خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار از حمایت‌های نماینده‌ی محترم ولی‌فقیه در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۰

استاندار ایلام در نامه‌ای از حمایت‌های نماینده‌ی محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر و تشکر کرد.

استاندار ایلام در نامه‌ای از حمایت‌های نمایندهٔ محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، محمود عباس‌زاده مشکینی با ارسال نامه‌ای از حمایت‌های مستمر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام و از موضع گیری‌های اخیر ایشان در خطبه‌های نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است: بسمه تعالی محضر استاد گرامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا لطفی دام توفیقاته نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام سلام علیکم حال که تکلیف خدمتگزاری به مردم صبور و با معرفت استان ایلام از عهده بنده برداشته می‌شود و دوران مسئولیت دیگری شروع می‌شود وظیفه می‌دانم از حمایت‌های مستمر حضرتعالی که در قالب تذکر یا نقد یا تفقد و تشویق راهگشای حرکت مدیریت استان بود تقدیر و تشکر نمایم.

قطعاً راهنمایی و هدایت مؤثر در کنار رعایت مرز مسئولیت و جایگاه مدیریت اجرایی، هنری است که آن عزیز عملاً نشان دادید و شکی نیست که این فضای همدلی، آرامش، رضایت و نشاط سیاسی موجود در استان و همچنین تمام خدمات صورت گرفته، از برکات همین شیوه هنرمندانه و انگیزه‌های الهی بوده است.

بصورت ویژه به خاطر موضع گیری‌های اخیر حضرتعالی در خطبه‌های نماز جمعه که در حق این بنده ناچیز ابراز فرمودید به درگاه الهی شاکرم. معرفی این خدمتگزار کوچک با اوصافی چون «ولایت مداری»، «کارآمدی»، «دلسوزی»، «منشاء خدمات ارزنده» و… از تریبون مقدس نماز جمعه قبل از اینکه مبین اتّصاف این اوصاف به موصوف باشد نشانگر عمق اعتقاد و عشق جنابعالی به ارزشهای مورد اشاره بوده و از ثمرات مثبت نگری و مثبت اندیشی و اعتماد به بندگان خدا و خدمتگزاران مردم است که الحق شیوه مصلحان بزرگ از جمله رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

در پناه ایزد متعال و عنایات مستمر حضرت ولی عصر(عج) برای شما سلامتی و استمرار توفیق و تأیید الهی، برای مردم با غیرت استان عزت و افتخار و برای خدمتگزاران مردم بویژه استاندار محترم جدید توفیق بیشتر در امر خدمتگزاری به مردم مسئلت می‌نمایم. ملتمس دعای خیر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران هستم و در خصوص تمامی کمّی‌ها، کاستی‌ها، ناملایمات و خطا‌ها و تقصیر‌ها از مردم قدر‌شناس استان حلالیت طلبیده و از محضر خداوند متعال استغفار می‌کنم.

با احترام محمود عباس‌زاده مشگینی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز