خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:

توجه به قهرمانان ملی یکی از اهداف ماست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۲

فدراسیون ووشو دیدگاه ویژه و مثبتی نسبت به ابن رشته ورزشی در ایلام دارد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام در دیداری که با مسعود فاضلی ووشوکار ملی پوش ایلامی و رئیس هیئت ووشو قبل از اعزام به المپیک ورزشهای رزمی در سن پترز بورگ روسیه داشت گفت: مسعود فاضلی دومین ورزشکار شایسته و با اخلاق ایلامی است که بعد از ذبیح الله پور شیب در رشته کاراته به مسابقات المپیک ورزشهای رزمی اعزام می شود.

به گزارش ایلنا فرزاد فتاحی افزود: افتخاری برای ورزش ایلام است که ورزش ووشو ایلام یکی از قطبهای ووشو در کشور است. واستعدادهای فراوانی در این رشته در ایلام وجود دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون ووشو دیدگاه ویژه و مثبتی نسبت به ابن رشته ورزشی در ایلام دارد.

فتاحی تصریح کرد: المپیک ورزشهای رزمی، سن پترز بورگ روسیه سکوی پرتاب برای مسعود فاضلی این ورزشکار قدر ایلامی در وزن ۷۰ - کیلو گرم است. ضمن اینکه این ووشوکار در سال گذشته مقامهای خوبی برای کشور کسب کرده است.

وی ادامه داد: در صورت کسب مقام توسط مسعود فاضلی در المپیک ورزشهای رزمی علاوه بر جایزه ی که در مراسم تجلیل از قهرمانان أهداءمی شود جوایز دیگری مازاد برآن نیز به این ورزشکار أهداءخواهد شد.

فتاحی در پایان گفت: المپیک ورزشهای رزمی از یکم تا پنجم آبانماه در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود که به نمایندگی از ایران پنج ووشو کار عازم این رقابتها خواهند شد. که فاضلی یکی از اعضای تیم پنج نفره ایران در این مسابقات خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز