خبرگزاری کار ایران

مردم استان ایلام از ولایت‌مدارترین مردمان در طول انقلاب بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۰

مردم استان ایلام از ولایتمدار ترین مردمان در طول انقلاب بوده اند و همواره در راستای منویات ایشان حرکت کرده اند.

استاندار ایلام در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: مردم استان ایلام از ولایتمدار ترین مردمان در طول انقلاب بوده اند و همواره در راستای منویات ایشان حرکت کرده اند.

به گزارش ایلنا مروارید با اشاره به رشادت ها و پایمردی های مردم استان چه در زمان انقلاب و جه بعد از انقلاب گفت: مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و دیگر برهه های تاریخی انقلاب همواره بر ارزش های اسلام و انقلاب پافشاری و پایمردی نموده اند و گواه آن پایداری در دوران دفاع مقدس بوده که با اهداء خون شهدا نسبت به دفاع از انقلاب و تمامیت ارزی جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشتند.

مروارید از دیگر نشانه های پایمردی مردم استان بر ارزش های انقلاب را حرکت در مسیر رهبری و ولایت در مسائل و فتنه های سیاسی عنوان کرد و گفت: ولایت مداری واطاعت از رهبری از شاخصه های اصلی مردم استان ایلام در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی در ادامه به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در استان پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد وخاطر نشان ساخت: فعالیت ها و اقدامات بسیاری در طول دوران انقلاب اسلامی در ایلام صورت گرفته اما هنوز جای کار و خدمت بسیار است و انشاء الله با همدلی و تعامل با همه ی اقشار و احزاب مختلف مردم استان نسبت به توسعه همه جانبه تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز