خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

دانش آموزان با الگو پذیری از شهید فهمیده باید راه و رسم این شهید را ادامه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۰

هر آنچه که امروزه در کشور شاهد آن هستیم حاصل رشادت ها و از جان گذشتگی های سرداران شهید و یادگاران دفاع مقدس است ونباید اجازه دهیم یاد و نام شهداء در ذهن و اندیشه و زندگی روزمره ما فراموش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یزدانبخش شریفی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان ایلام گفت: هر آنچه که امروزه در کشور شاهد آن هستیم حاصل رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های سرداران شهید و یادگاران دفاع مقدس است ونباید اجازه دهیم یاد و نام شهداء در ذهن و اندیشه و زندگی روزمره ما فراموش گردد.

به گزارش ایلنا مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان ایلام در جمع دانش آموزان بسیجی در محل سالن حفظ آثار استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور ما با دو دشمن مواجه است، اولین دشمن دشمنی است که مخالف اندیشه و تفکر اسلام ناب هستند وشهدای ما با آن جنگیدند. دشمن دوم، نسیان و فراموشی شهداء و راه و رسم آنان است.

یزدانبخش شریفی خواستار برگزاری یادواره‌های شهداء شد و در این رابطه گفت: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهداء در ذهن و اندیشه و زندگی روزمره ما از بین رود.

این مسئول در ادامه خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: هر آنچه که امروزه در کشور شاهد آن هستیم حاصل رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های سرداران شهید و یادگاران دفاع مقدس است.

وی بسیج را ابتکار امام(ره) بیان کرد که ایشان این کلمه عظیم را خلق و در بین جامعه تبیین فرمودند، بطوری که اکنون بهٔ فکر و فرهنگ در جامعه تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: بسیاری از این کشور‌ها از این فرهنگ برای استمرار هویت کشور خود استفاده می‌کنند.

شریفی افزود: در آینده نیز این تفکر گسترده‌تر خواهد شد بطوری که چه ما باشیم یا نباشیم این تفکر بسیجی با تاریخ کار‌ها دارد.

این مسئول در ادامه سخنان خود نقش آفرینی دانش آموزان در ۱۳ آبان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان با الگو پذیری از شهید فهمیده باید راه و رسم این شهید را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی شاخصه‌هایی دارد که با این شاخص‌ها شناخته می‌شود، مکتبی بودن، اطاعت از ولی فقیه، غیرت دینی، کسب علم، سرسختی، پاکدامنی و عفاف را ازجمله‌ای شاخص‌ها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز