خبرگزاری کار ایران

تجلیل از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۱۳

بازنشسته می‌تواند برای زمان خود آنگونه که دوست دارد برنامه‌ریزی کند و برای جامعه خود مفید باشد.

مراسمی به عنوان تجلیل از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی استان ایلام با حضور نماینده محترم ولی فقیه استان، مدیر کل تأمین اجتماعی استان ایلام، مدیر درمان استان، اعضای محترم شورای هماهنگی وزارت تعاون و رفاه اجتماعی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، بازنشستگان و… برگزار شد.

به گزارش ایلنا در ابتدای این جلسه مدیر کل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: آرزوی توفیق برای دولتمردان عزیز دولت تدبیر و امید دارم و دوران بازنشستگی، دوران رشد و کمال است و تغییری است به سوی مسیری جدید و زمانی است برای آزادی از مسئولیت‌های محدودکننده که می‌توان این دوران را با یک برنامه ریزی خوب، دقیق و منظم به زیبا‌ترین بخش زندگی خود تبدیل کرد و برای همیشه جوان ماند و بهترین دوران زندگی خود را ساخت.

محسن محمودی در ادامه گفت: بازنشسته می‌تواند برای زمان خود آنگونه که دوست دارد برنامه ریزی کند و برای جامعه خود مفید باشد.

محمودی اظهار داشت: بازنشسته می‌تواند با سربلندی به عنوان یک فرد کامل بدون آنکه اشتغالی داشته باشد یک زندگی آبرومند را ادامه دهد و در این دوران امکان تصمیم گیری گسترده‌ای را برای زندگی فراهم کند و اگر این تصمیمات، خوب اتخاذ شوند و خود شخص هم به خود شهر و هم به جامعه بهره زیادی خواهد رساند و همه از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: لذا توجه با نیازهای مادی و معنوی بازنشستگان، ایجاد زمینه‌هایی برای حضور پررنگ همه آن‌ها در صحنه‌های مختلف جامعه و با در نظر گرفتن امکانات زندگی و اوقات فراغت این عزیزان با رونق تشکل‌ها و انجمن‌ها و سرلوحه قراردادن برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مناسب برای آن‌ها و فراهم نمودن تسهیلات بهداشتی و درمانی و استفاده از وام‌های قرض الحسنه از جمله امور ضروری آنهاست و برای سلامت روح و روان این عزیزان باید برنامه ریزی کرد و این همت همه دولتمردان و مقامات و معتمدین و خیرین، بانک‌ها و سازمانهای بازنشستگی است که تأمین اجتماعی را در این راستا کمک نمایند.

محسن محمودی بیان داشت: این جشن باشکوه به مناسبت روز بازنشسته و روز خانواده در راستای تقدیر و تجلیل از مقام بازنشسته به عنوان نخبه‌های تجربه و خردمندی است و ما به این بزرگواران و جامعه کارگری و کارفرمایی و خانواده‌های آن‌ها تبریک عرض می‌نماییم.

وی بیان داشت: اداره کل تأمین اجتماعی استان ایلام افتخار دارد علاوه بر اینکه بیش از نود هزار بیمه شده اصلی و نزدیک به ۲۵۰ هزار افراد تحت تکفل آن‌ها که جمعیت بالغ بر ۴۵ درصد جامعه استان است به این عزیزان ارائه خدمت می‌دهد.

محمودی گفت: ما افتخار داریم که بیش از ۴ هزار بازنشسته که ۹هزار افراد تحت تکفل آن‌هاست و همچنین هزار نفر بیمه شده اصلی که در عرصه تلاش و کوشش و کار برای معاش خانواده سلامتی جسمانی خود را از دست داده‌اند و ۴ هزار نفر تحت تکفل آن‌ها می‌باشد و همچنین ۷ هزار نفر بازمانده که الگوی واقعی صبر و متولیان واقعی فرزندان شایسته جامعه ما هستند و در نبود پدرانشان به طور مستقیم به تربیت فرزندان می‌پردازند ارائه خدمت می‌دهیم و در شش ماهه اول امسال ۳۰ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به این عزیزان پرداخت شده است و بر خود لازم می‌دانم از سرپرستی بانک رفاه و همکاران محترمشان به خاطر کمک به روند پرداخت به موقع حقوق این افراد و در اختیار قراردادن وام‌های قرض الحسنه به عزیزان بازنشسته تقدیر و تشکر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز