خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

ایلامی‌های خیر ماهیانه ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صدقه می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۵

مردم نیکوکار و نوع دوست این استان ماهیانه بالغ بر ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت می‌کنند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: مردم نیکوکار و نوع دوست این استان ماهیانه بالغ بر ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت می‌کنند.
به گزارش ایلنا علی حسین احمدی بیان داشت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷ میلیارد ریال صدقه به صنوق‌های صدقات این استان واریز شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت صدقات در نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد افزود: این صدقات در زمینه‌های پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه برای نیازمندان، کمک هزینه‌های تحصیلی بهدانش آموزان و دانشجویان، خدمات بیمه‌ای و درمانی، مسکن و سایر نیازمندی‌های مردم هزینه می‌شود.
احمدی ادامه داد: درشش ماهه نخست امسال در مجموع بیش از ۴۲ میلیارد ریال در سرفصلهای گوناگون از سوی مردم به نیازمندان استان کمک شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین کمک‌های مردم این استان و زمینه مشارکتی آنان از طریق طرح اکرام ایتام بوده است افزود: در شش ماهه امسال بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از سوی حامیان طرح اکرام به کودکان یتیم و بی‌سرپرست کمک شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه این نهاد زمینه‌های مناسب و لازم جهت هر نوع مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان را فراهم نموده است افزود: تاکنون حدود ۱۶ سرفصل مشارکتی و مناسبتی توسط این نهاد جهت مشارکت مردم تدوین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر