خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در مرز بین‌المللی مهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۶

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برپایی نمایشگاه کتاب در مرز بین المللی مهران به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برپایی نمایشگاه کتاب در مرز بین المللی مهران به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش ایلناحجت الاسلام علی چراغی‌پور، در نشست برگزاری آیین‌های ویژه هفته کتاب در این استان، اظهار کرد: در هفته کتاب برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تشکیل ستاد گرامیداشت هفته کتاب، دیدار کتابداران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تجلیل از کتابداران نمونه کانون‌ها، افتتاح کتابخانه‌های عمومی کانون‌های مساجد در اکثر شهرستان‌های استان از برنامه‌های این هفته است.

وی، افتتاح کتابخانه عمومی ابوالفضل العباس(ع) و کتابخانه عمومی مسجد ثارالله در شهر ایلام که به طور کامل تجیهز شده است را از دیگر فعالیت‌های هفته کتاب عنوان کرد و افزود: در این هفته برای تمامی کتابخانه عمومی سطح استان به ترتیب اولویت تجهیزات کتابخانه‌ای ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی‌پور، یادآور شد: کتابداران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بر مزار شهدای گمنام ایلام به مناسبت هفته کتاب حضور پیدا کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهند کرد و در آبدانان نیز کلیه اعضای کانون‌های مساجد بر مزار شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد حضور پیدا خواهند کرد.

وی، برپایی ایستگاه کتاب در مرز بین المللی مهران را از دیگر فعالیت‌های این دبیرخانه عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های عربی، ادعیه و کلیات دینی در مرز مهران در معرض دید علاقه‌مندان و مسافران عراقی و زائران عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تجلیل از فعالان کتابخانه ساز، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب نظام نامه کتابخانه‌های عمومی کانون‌ها، انعقاد تفاهم نامه در حوزه توسعه کتابخوانی با دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

حجت الاسلام چراغی‌پور، با بیان اینکه در چند روز اخیر مجوز فعالیت ۷ کانون جدیدالتاسیس صادر شده است، ابراز کرد: با صدور مجوزهای جدید، تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به ۲۲۷ کانون فرهنگی و هنری افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته کتاب و کتاب خوانی تلاش می‌شود که با تبلیغات محیطی و از طریق رسانه‌های گروهی در راستای پوشش برنامه‌های هفته کتاب اقدامات لازم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز