خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۴ ایستگاه مطالعه در شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام

کد خبر : ۱۲۳۶۳۹

افتتاح ۴ ایستگاه مطالعه در شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام افتتاح شد.

با حضورمدیرعامل بانک اقتصاد مهر و سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تعداد ۴ ایستگاه مطالعه در ۴ شعبهٔ بانک مهر اقتصاد ایلام افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم مدیرعامل بانک اقتصاد مهر استان ایلام اظهار داشتند: گسترش فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم یک وظیفه همگانی است و هرکس در هرجایگاهی که قرار دارد باید نسبت به این امر مهم کوشا باشد.

زارعی افزود: ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیز نمودن کتابخانه‌هایی که امکان دسترسی عامه مردم به آن‌ها فراهم باشد، امری بسیار مهم در گسترش فرهنگ مطالعه است، بنابراین ما اینکار را در شعب مختلف بانک اقتصاد مهر آغاز کرده‌ایم و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آن را در قالب ایستگاههای مطالعه آغاز نموده‌ایم و تاکنون موفق به ایجاد این سازه‌ها در چهار شعبه شهر ایلام شده‌ایم و انشاءالله برنامهٔ توسعه و گسترش این ایستگاه‌ها به تمام شعب استان در دستور کار ما قرار دارد.

در ادامه این مراسم سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، اقدام بانک اقتصاد مهر در ایجاد سازه‌های ایستگاه مطالعه کاری ارزشمند و مهم در راستای همگانی نمودن فرهنگ مطالعه مفید عنوان کرد و افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از سال گذشته ایجاد سازه‌های ایستگاه مطالعه در اماکن پرتردد را در دستورآغاز کرده است و ارزیابی اولیه نشان موفقیت آمیز بودن این طرح دارند بنابراین ما به طور جد در صدد توسعهٔ آن در استان هستیم.

لازم به ذکر است ایستگاه‌های مطالعه در شعب بانک اقتصاد مهر با هزینهٔ این بانک ایجاد شده‌اند و منابع آن توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تأمین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز