خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان ایلام:

بسیج مقدس‌ترین واژه در ادبیات انقلاب است

کد خبر : ۱۲۳۹۱۸

نقش‌آفرینی بسیج در تمام صحنه‌ها سبب بیمه شدن نظام در مقابل تمامی هجمه‌های دشمنان شده است.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: نقش‌آفرینی بسیج در تمام صحنه‌ها سبب بیمه شدن نظام در مقابل تمامی هجمه‌های دشمنان شده است.

به گزارش ایلنا سرهنگ «حسن سماواتی» با اعلام این مطلب افزود: بسیج‌‌ همان شجره طیبه و یادگار امام راحل است و نام‌گذاری این اسم مبارک توسط بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی با دوراندیشی و نگاه عمیق به موضوعات انقلاب صورت گرفت.

این مقام مسئول افزود: حرکت در مسیر توسعه همه جانبه و فتح قله‌های افتخار و حراست و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکردهای بسیجیان است.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: بسیجیان با کمترین استفاده از امکانات، بیشترین خدمات را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده‌اند که اوج این خدمات در هشت سال دفاع مقدس به شکوفایی رسید.

وی خاطر نشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ پویای بسیجی و تربیت نسل جوان با این فرهنگ بقای ارزش‌های انقلاب اسلامی را به‌دنبال دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این فرهنگ الهی توسط دلاورمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد و امروز به عنوان تاریخ سرافرازی ملت ایران اسلامی از آن نام برده می‌شود.

سرهنگ «سماواتی» گفت: در حال حاضر نیز تمام آزادیخواهان جهان با الگوپذیری از این فرهنگ ناب که ریشه در انقلاب اسلامی دارد در برابر ظلم دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: این فرهنگ جهاد و شهادت است که می‌تواند در برابر سلاح‌های پیشرفته پیروز شده و به ملت‌ها عزت و شرف ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز