خبرگزاری کار ایران

آغاز به‌کار نیروگاه سیکل ترکیبی دهلران با سرمایه ۳۳۰ میلیون یورویی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۰۸

برق و صنعت نیروگاهی یکی از زیربناهای اصلی توسعه در استان است و ورود بخش خصوصی به این عرصه بسیار امیدوار کننده است.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام اظهار کرد: برق و صنعت نیروگاهی یکی از زیربناهای اصلی توسعه در استان است و ورود بخش خصوصی به این عرصه بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: هر گونه کمک و یاری که لازم باشد در این زمینه انجام می‌شود و سرمایه گذار باید با تمام توان و همت خود نسبت به جذب ارز مورد نیاز و مکان یابی آن اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار ایلام تصریح کرد: ما پیگیری‌های لازم را برای انجام مراحل اداری آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

وی گفت: در حال حاضر خط اعتبارات ارزی از کشور چین باز شده است و استان‌ها در حال رقابت برای جذب این اعتبارات هستند که استان ایلام نیز در این زمینه نباید عقب بماند و با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران نسبت به جذب این اعتبارات اقدام لازم انجام شود.

مروارید عنوان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی دهلران با ظرفیت تولید ۵۰۰ مگاوات برق با سرمایه گذاری شرکت الونیا نیرو و با سرمایه ارزی معادل ۳۳۰ میلیون یورو و اشتغال زایی ۳۰۰ نفر بدون آلایندگی در مراحل ابتدایی شروع کار اجرایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز