خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام:

فرزندانمان از همان کودکی باید به اهمیت استاندارد توجه پیدا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۲

سازمان ملی استاندارد ایران می تواند با تهیه بازی ها و سرگرمی هایی با موضوع آشنایی با استاندارد، کودکان و نوجوانان را با خرید کالاهای ایرانی و باکیفیت آشنا کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام گفت: کودکان مهمترین عضو یک جامعه هستند زیرا که هر یک از آنها در آینده کشور نقش مهم و سرنوشت سازی دارند و در واقع کودکان، اصلی ترین سرمایه آینده کشور ما و آینده سازان جامعه هستند.

به گزارش ایلنا علی داری پور در این زمینه تصریح کرد: کودکی از مهمترین و زیربنایی ترین سنین سازندگی و شکل گیری انسان است و اگر کودک با هدایت والدین در مسیر درست قرارگیرد تا انتهای زندگی موفق و ارایه دهنده خدمات مفید برای خود و جامعه است.

داری پور در ادامه گفت: برنامه ریزی برای سازندگی فردای هر جامعه نیازمند تربیت صحیح انسان های جامعه از همان ابتدای زندگی است، بدیهی است جامعه ای موفق خواهد بود که والدین، مربیان، مدیران و مسئولان امور فرهنگی برای آینده سازان کشور برنامه ریزی کنند.

وی افزود: اوج پرسشگری و خلاقیت انسان در ابتدای زندگی شکل می گیرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام عنوان کرد: نیاز کودک، بازی و سرگرمی است، و روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران می تواند با تهیه بازی ها و سرگرمی هایی با موضوع آشنایی با استاندارد، کودکان و نوجوانان را در همین سنین با خرید کالاهای ایرانی و باکیفیت آشنا کرده و آن ها را تشویق کند تا فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در جامعه نهادینه شود.

علی داری پور اظهار کرد: تهیه، ساخت و تدوین بسیاری موارد از جمله: شعر، داستان، بازی های کودکانه، فیلم، کتاب، نمایش های عروسکی، با موضوع استاندارد در زمان رشد ذهنی کودک بسیار با اهمیت است. آشنا نمودن فرزندانمان با علامت استاندارد، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و کیفیت کالا و آشنایی آن ها با فواید موادغذایی دارای نشان استاندارد و مضرات کالاهای غیر استاندارد، در همان سنین کودکی، مهم و ضروری است.

داری پور افزود: تهیه و چاپ و توزیع دفتر نقاشی و دفترچه یادداشت کودکانه و توزیع لوح فشرده استاندارد و انرژی در بین مدارس و مهدهای کودک استان ایلام، از مهمترین اقدامات ترویجی این اداره کل در سال ۹۲ بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز