خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان ایلام:

استفاده از ظرفیت فنی و حرفه‌ای توسعه ایلام را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۹

فنی حرفه ای با دارا بودن ظرفیت های عالی آموزشی می تواند همکاری مفیدی با شهرداری داشته باشد که منجر به توسعه و پیشرفت می شود.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان ایلام گفت: فنی حرفه ای با دارا بودن ظرفیت های عالی آموزشی می تواند همکاری مفیدی با شهرداری داشته باشد که منجر به توسعه و پیشرفت می شود.

به گزارش ایلنا سعید امانی در دیدار با شهردار ایلام اظهار کرد: در سنوات گذشته همکاری های خوبی با شهرداری ایلام داشته ایم و اکنون نیز خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر با شهرداری با توجه به ظرفیت ها و زیر ساخت های عالی آموزشی در آموزش فنی حرفه ای هستیم.

وی افزود: فنی حرفه ای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه آموزش دارد که می تواند برای به توسعه رسیدن ایلام و کشور همکاری های مفیدی را با سایر نهادها داشته باشد.

مدیرکل اموزش فنی حرفه ای استان ایلام تصریح کرد: با توجه به سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جهت اشتغال زایی و آموزش مهارت های تولید محور این اداره میتواند با توجه به اعلام نیاز شهرداری ها آموزش های لازم را برای اشتغال و رفع نیاز شهرداری ها برگزار کند.

حبیب اله منصورپور شهردار ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: در چند روز آینده با بازدید از کارگاه ها و محیط آموزشی فنی حرفه ای و با توجه به ظرفیت های موجود، این دو دستگاه می توانند گام های مهمی را در توسعه و اشتغال ایلام بردارند. وی افزود: با همکاری و همراهی مدیران، نخبگان وشهروندان می توان سریعتر و بهتر به مشکلات غلبه کرد.

شهردار ایلام تصریح کرد: شهرداری با تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل با سایر ادارات و ارگان ها و شهروندان اعلام می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز