خبرگزاری کار ایران

۱۴۴ واحد مسکن مهر در دهلران تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۷۳

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام: چنانچه متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند، ۱۴۴ واحد از این منازل ظرف سه ماه آینده تحویل داده می شود.

ˈعبدالله بهادریˈ مدیر کل راه و شهرسازی ایلام در نشست بررسی وضعیت و مشکلات مسکن مهر دهلران اظهار کرد: این اداره کل وظیفه و همکاری خود را در قبال مسکن مهر شهرستان دهلران انجام داده و پرداخت آورده از طرف متقاضیان برای تکمیل این واحد‌ها ضروری است.
به گزارش ایلنا وی ضمن تشریح اقدام‌های صورت گرفته برای تکمیل و حل مشکلات این طرح‌ها افزود: تعاونی‌های یک، چهار، پنج، ۹ و کارگری دهلران با ۷۲۴ واحد از ابتدا در قالب تعاونی تشکیل شده بودند که پس از توقف عملیات اجرایی آن‌ها با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده و بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی وقت به سه جانبه تبدیل شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: تاکنون ۱۰۸ نفر از این افراد متقاضی سهم آورده خود را تکمیل کرده و از سایر متقاضیان می‌خواهیم که با تکمیل آورده خود در این باره همکاری کنند.
وی بیان کرد: چنانچه متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند، ۱۴۴ واحد از این منازل ظرف سه ماه آینده تحویل داده می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام مساعدت‌های دولت در طرح مسکن مهر را شامل تهیه زمین ۹۹ ساله، پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری و در نظر گرفتن حداقل سود تسهیلات برای مرکز استان هفت درصد و برای شهرستان‌ها چهار درصد ذکر کرد.
بهادری یادآور شد: مابقی اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح‌ها را آورده متقاضیان تشکیل می‌دهد.
فرماندار شهرستان دهلران نیز در این جلسه گفت: این شهرستان از معدود مناطقی است که با مساعدت وزارت راه و شهرسازی وام مسکن مهر آن از ۲۲۵ میلیون ریال به ۲۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است. ˈبهزاد علیزادهˈ افزود: زیرساخت‌های آب، گاز، معابر و راه دسترسی این واحد‌ها انجام شده و واحدهای آموزشی و دو سرسرای ورزشی نیز در حال ساخت است.
وی نیز از متقاضیان خواست هر چه سریع‌تر آورده خود را تکمیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز